London 2012

• DeRosa

Een beetje de Nederlandse baanrenners aanmoedigen voor de aanwezige negatievelingen op dit forum.

Ik heb niets te verbergen voor niemand niet.

Hou je tot het baanwielrennen, misschien voor jou onzin maar voor andere een mooie sport!

• Frans Rutten

Gemiddelde snelheid is absoluut niet bepalend. Puntenkoers bestaat voornamelijk uit veel hoge belastingpieken. Zelfs bij het langzamere hardlopen op een 5 of 10 km zie je vergelijkenderwijs hoe kansloos sommigen zijn, alhoewel ze bijna tot het eind kunnen bijbenen.

• DeRosa

Teun Mulder door naar de finale, altijd spannend en sensatie met de Keirin.

Kirsten Wild dapper geprobeerd op de scratch om een ronde te pakken in het begin van de race, niet gelukt maar toch goed gefinisht. Nu het laatste onderdeel.

• DeRosa

Wat een 500 meter van Laura Trott…..mooie sfeer hier en een mooie gouden plak voor GB.

Kirsten Wild een matige 500 meter…..ik had beter gehoopt, behoud toch de 6de plaats. De puntenkoers heeft haar teveel achteruit geslagen daar heeft ze het verloren.

• soigneur

Proficiat Teun Mulder.Als een rots stond hij er weer.

De rest mag Teun dankbaar zijn dat hij het tournooi red voor de baanploeg.

KIjk maar eens terug naar de tijden op elk onderdeel die liegen er niet om.

• Frans Rutten

Ik moet je toch tegenspreken. Wild reed vandaag beduidend sneller (37,152s vs 37,526s) dan bij de TWC Londen in februari. Uiteindelijk eindigt ze toch op 26 punten van brons. Hammer had ook graag 0,5s sneller gereden op de 500m.

Het zijn de OS en de toppers strijden meer dan ooit om elk punt. Uiteindelijk heeft Kirsten het niettemin toch prima gedaan.

• DeRosa

Hmmm, ja maar ik had van haar 500 meter toch nog meer verwacht. Ze is daar zeker sterker in geworden maar heb haar eens zien trainen en dat loog er niet om.

Klopt om ieder punt wordt er op het scherpst geknokt, Kirsten heeft het geprobeerd en er alles aangedaan en daarom heeft ze ook goed en naar vermogen gepresteerd en valt er niets af te dingen.

De scratch van haar vond ik dapper en de puntenkoers haar jammerlijke verlies.

• Frans Rutten

Bij mijn weten was er slechts één Nederlander (Teun), waarvan een medaille verwacht mocht worden. Geweldig voor Teun uiteraard, maar dat hoeft dus niet tegen de rest van de equipe te spreken.

• DeRosa

Teun de geweldenaar heeft het toch weer geflikt….BRONS. Echt super gedaan en wat een spanning en sensatie heerlijk.

• DeRosa

Juist (tu)