London 2012

• DeRosa

Zit nu vooral dicht bij mijn vrouw op de tribunes, duurrijders niet veel kijk op……laatste info is dat Amy gaat starten maar waar die info op gebaseerd is weet ik niet. Als ik op de namen lijst kijk dan is dat idd Amy. Is Vera wat ziek of geblesseerd……ik heb daar niets van vernomen dus denk ik dat ze fit is, een Vera Koedooder die fit is niet laten rijden is een pure luxe.

Amy of Vera…..moeilijke keuze voor de coach.

Ik zou het niet weten…..

• Frans Rutten

Alleen jammer, dat nu blijkt, dat de Britse starter Hindes van Duitse afkomst, de crash bij de teamsprint express heeft veroorzaakt. Het scenario was namelijk: “Zodra je merkt, dat je een matige start hebt, crash in de beginfase, zodat je over mag rijden.”

Dit is een perverse topsportmentaliteit!

• baanfan

Amy Pieters is de laatste maanden ook een veel betere doen dan Vera Koedooder

Pieters heeft een prima EK gereden.

Vera kennende zal ze diep teleurgesteld zijn maar topsport is compromiloos

hoorde ik deze week bij Smeets aan tafel.

Vera werkte wel altijd (soms te nadrukkelijk en opzichtig) )aan haar public relations.

Ze verhuisde zelfs naar Apeldoorn om dicht bij het Omnisport te wonen

• DeRosa

Was vanaf de tribune waar wij zaten geheel niet te zien maar als dat zo is dan mag dat van mij de mannen en de teamleiding best aangerekend worden, helaas is dit legitiem dus kwalificeren kan dan niet….helaas.

Verder was de jury correct en heb zelf niet of nauwelijks rare toestanden gezien.

Gisteren een top dag gehad….vandaag gaat dat weer gebeuren als ik het programma inkijk.

• DeRosa

Vera heeft zoals iedereen goeie en minder goeie periodes.

Amy is een top renster en is een goeie keuze, weet niet of Vera minder is kan dat niet zo zeggen.

Vera is z'n meid die het verschil maken kan.

Ik gun hun beide dat ze mee mogen doen , de coach zal zijn keuze moeten maken of heeft dat gemaakt.

Werken aan je PR is zeker nodig als je van deze sport wilt leven, z'n vetpot is dat niet en zeker niet bij de dames.

Dat ze dicht bij de baan is gaan wonen om minder tijd te verliezen met reizen heet in mijn optiek en in goed Nederlands commitment.

Het is een luxe als een coach kan/moet kiezen tussen 2 top rensters.

Amy heeft super gereden afgelopen tijd en zit in een goeie flow volgens de mensen die haar hebben zien trainen op basis daarvan zou ik ook haar de voorkeur gunnen.

• supporter Vera

Kan je wel vertellen dat een aantal trouwe supporters

zwaar aangeslagen zijn

Sterkte Vera en succes na Londen

• soigneur

Tot op heden niks veranderd aan de wereld top.

Nederland doet nog steeds niet mee.

Enige conclusie is nieuwe bondscoach en starten met een nieuwe jonge ploeg achtervolgers.

Wat de dames sprint betreft een opleving die niks heeft opgeleverd komen nog steeds seconden tekort.

• Sprinter

Helaas maar het is de enige en juiste constatering

Waarom de bondscoaches wegmoeten. onzin

Het is een gebrek aan kwaliteit Nederland neemt de plekken in die met dit rennerspotentieel mogelijk zijn

DeRosa Je gaat ons toch niet schrijven dat je genoten hebt van Willy Kanis

bij de keirin. Zoals die haar rit voor de plaatsen 6 t/m 12 afwerkte !!!

Dramatisch, ongeinspireerd etc…

• DeRosa

Ploeg achtervolging van de mannen stelt teleur, had toch wel iets meer verwacht….als er maar progressie zou zijn….helaas niets van dat alles.

De renners hebben alles gegeven wat ze konden en dat was goed te zien, maar wat nu ?

Dat we zomaar ff kampioenen kunnen toveren is een utopie maar men kan tevreden zijn als persoonlijke grenzen verder opgerekt worden, waarom lukt dat niet?

Evengoed een mooie race gezien van 'onze" mannen….aan de stijl ligt het niet.

Toch ook tegenvallend het resultaat van Willy Kanis en ze lag goed in de race en het zag er goed uit…..positie was goed en zo te zien onder controle….helaas dachten de andere meiden daar anders over en opgesloten kan je helemaal niets meer dan achteraan de finish passeren. Jammer voor Willy….ze is snel en sterk maar tactisch niet oplettend genoeg gereden.

Victoria Pendleton doet dat wel….is alert en super snel…..een geweldige kampioene…..tegenvallend de Australische Anna Mears. Zag er ook helemaal niet lekker uit….zit ze niet goed in haar vel? is ze soms ziek? de aanzet is is ook niet meer zo explosief….wat is er met Anna aan de hand?

• DeRosa

Nee hoor niet genoten van haar verloren race.

Ongeïnspireerd heb ik haar niet gezien maar wel wat teleurgesteld.

Jammer dat ze in de herkansing niet doorgekomen is en werd vast gezet door de andere rensters, tactisch niet goed opgelet.

Helaas idd.