London 2012

• Frans Rutten

Ik begrijp, dat we hier met een kenner van doen hebben. Ik heb me echter over beleidszaken nog nooit uitgelaten. Daarvoor sta ik veel te ver af. Maar over de sport als zodanig weet ik het een en ander.

Maar kennelijk wens je me (algemeen) te scharen onder de zogenaamde kenners. Je gaat je gang. B)

• lezer

gelezen inderdaad in de stentor dat zelfs teun mulder een trainer heeft ingehuurd voor de spelen, en niet is mee geweest op hoogte stage met de selectie.

volgens mij weten wij minder dingen dan die er op het moment spelen.

laten we hopen dat de renners er niet minder van gaan fietsen

• HarrieH

Pavel Buran?

• Jaap

Wat zal die wolf zich dan opgelaten hebben gevoeld tijdens de huldiging in het HHH. :)

We zullen wel zien wat de nieuwe ontwikkelingen zijn bij het baanwielrennen.

Hoop toch op positief nieuws van zowel de duur als de sprint.

• erikjan

Zoals lezer al schrijft het merendeel hier weet niet wat er speelt.

• Jaap

Mag dus aannemen dat Erikjan en Lezer meer weten. Als je a zegt moet je ook b zeggen ………..

• erikjan

Ik weet inderdaad meer maar moet helemaal niks als men vind dat iets in de openbaarheid moet komen is dat aan de kwnu of aan de renners (al zullen die niks zeggen bang voor hun plekje)

• DeRosa

Sommige zaken moet je niet op dit forum naar buiten brengen, is voor de betrokkenen zelf.

• soigneur

Als je op uitleg wacht van de knwu kun je nog lang wachten.

Als je denkt dat er iets gaat versanderen daar kun je nog langer wachten.

Misschien moet inderdaad het noc maar eens gaan praten met de knwu.

Ja van de renners kun je niks te weten komen zijn inderdaad bang voor hun plekje.

• DeRosa

Klopt wat je schrijft maar nu de spelen voorbij zijn en de nieuwe ijk datum dus nog 4 jaar op zich laat wachten gaan er wel wat monden open in alle gelederen.

Als je iets schrijft over renners of iemand anders dan moet je volledig en duidelijk zijn en niet half was iets te berde brengen.

Er zal zeker wel wat veranderen gaan maar wat en hoe is mij een raadsel. Ingrijpen door het NOC daar geloof ik niet in….