London 2012

• Richard

Ik kan alleen oordelen vanachter de TV maar ik Mears ook tegenvallen. Misschien te vroeg gepiekt? Sommige zwemsters hebben daar ook last van.

Victoria Pendleton inderdaad een geweldige kampioene

• Richard

Voor de echte ‘kenners’hier. Wat denken jullie van de kansen voor Teun Mulder op de Keirin?

Had hij niet ook een kans gemaakt op de Sprint van vanochtend, als hij had meegedaan?

• DeRosa

Niet dat ik mij als “echte” kenner mag betitelen maar ik ben bang gezien zijn recente prestaties op de sprint dat hij zich beter thuis voelt op de Keirin. Denk ook dat de sprint en de keirin te vlak op elkaar zitten om dan ook nog op de keirin maximaal te kunnen presteren.

Ik vraag mij wel af of er dan niemand anders van Nederland op de sprint had kunnen starten?

• Baanwacht

Beste DeRosa,

Alleen Teun Mulder was genomineerd voor de sprint

anders had men Roy v.d.Berg wel aan dit onderdeel laten deelnemen.

• Richard

@Baanwacht,

Maakt Teun Mulder een kans op de keirin?

• DeRosa

Ik dacht dat Nederland extra start bewijs had gekregen voor de sprint, dacht niet dat Teun zich rechtstreeks had geplaatst of zit ik daar verkeerd te denken?

Afijn het doet er ook niet meer toe….ik denk wel dat het een goeie beslissing is van Teun die beter dan wie dan ook weet hoe het met zijn krachten is gesteld….ik verwacht nu dan ook wel veel van Teun op de keirin!

#GoTeunGo

• DeRosa

De dames van GB een mooie gouden plak op de achtervolging….wat een team is dat toch, prachtige sfeer in het velodrome.

Tja, toch wel weer opvallend dat ook hier de Aussies buiten de medailles zijn gebleven….het mag niet lukken voor de aussies lijkt het wel.

Vandaag de sprint van de Willy Kanis……vroeg naar de baan :)

• keizer

Uberhaubt hebben de Nederland(s)e(rs) ren(n)(st)ers vanaf 2008 nauwelijks of geen progressie geboekt .

Pieters weer terug zou ik als oplossing zeggen, dit heeft voor beiden groepen geen of nauwelijks wind eieren gelegd.

Ik ben erg benieuwd met wat voor een verklaring de KNWU zal komen als deze Olympische Spelen zijn geweest.

We hebben nog 2 troeven, Kristen wild en Teun Mulder. Ik hoop dat deze 2 renners ons uit de ‘'shit’' halen.

Brian Keizer

• soigneur

Peter Pieters terug is geen optie.

Hij heeft het uitstekend naar zijn zin in Belgie en na wat de KNWU hem geflikt heeft denk ik niet dat hij nog ooit terug komt.

Wat Teun Mulder betreft hij is inderdaad de enige die nog voor een verassing kan zorgen en hij is er toe in staat.

De rest kan men af serveren inclusief Coaches Slippens en Wolf. Hebben niks extra gebracht en niet de kennis en kracht om renners op een hoger plan te brengen.

Helaas maar waar de huidige generatie is niet voor verbetering vatbaar.

• DeRosa

Keizer en Soigneur,

Ik respecteer ieders mening.

Dat we geen medailles hebben gewonnen klopt.

Progressie is er zeker wel geboekt bij de Teamsprint, of hebben jullie niet gekeken soms? In de tijd van Pieters was de Teamsprint verre van Olympisch en dus van een heel andere gradatie.

Bekijk de tijden van van de teamsprint tijden eens!