Er zijn idd vele opties en ideeen al geopperd maar voor de uitvoering is een organisatie zeer wel nodig, laten we hopen dat deze mooie tak van de wielersport niet totaal stagneerd. Het lijkt mij moeilijk om te moeten beslissen in welke atleet je moet investeren of niet want als zo vaak gaan de kosten voor de baat uit en ik heb zeker wel het idee dat Agnes Ronner als ze de kansen en de begeleiding en mogelijkheden krijgt aan geboden ze nog sterk kan verbeteren. Ze is op dit moment wel de enigste dame die de aansluiting met onze vrouwen top wil gaan proberen, wat nog niet is kan wel nog komen. Wachten tot dat er een geboren super snelle kampioen opstaat is waarschijnlijk een stilstand voor vele jaren. Al met al een flinke impasse in deze mooie sport en wat kan er een hoop veranderen in 1 a 2 jaar. Tijdens het afgelopen WK heeft Nederland gezien de omstandigheden zeer goed gepresteerd en zeker Kanis en Hijgenaar, Willy Kanis waar de Engelse toch een beetje schrik van hebben de komende paar jaar en Hijgenaar die ondanks een zeer druk toernooi voor haar met vele afstanden het brons pakte op de omnium, door deze toch wel opmerkelijke successen had ik gedacht dat er wel meer aandacht zou uitgaan naar de sprintnummers maar hoe tegenvallend was deze gedachte van mij.
Maar de atleten gaan er zeker het beste van maken en ik zal ze toejuichen.