(tu)
Kijk naar de tijden en zie het verschil tussen 5e en brons, dan weet je genoeg.
Wat een denigrerende opmering Soigneur……. verschil met brons was slechts 0,437 sec. Het verschil met goud was “slechts” 6,545 seconden. Hij zou dus bijvoorbeeld niet zijn ingehaald door Hepburn. Toch een puike prestatie van Huizinga. Hij is bijna 4 seconden sneller dan op het NK.
Dat je een probleem hebt met “de begeleiding van de Nederlands ploeg” (laat ik het maar breed houden) is duidelijk…. maar daar hoef je de renners nog niet om af te kraken die wel degelijk een uitstekende prestatie neerzet. Me dunkt, met 54.7 km/u rondrijden is geen kattepis.
Maar volgens soigneur hebben we met de juiste trainer massa's renners die dit kunnen.
Maar laten we nou gewoon eens kijken naar de ontwikkeling:
Hepburn (1991), winnaar in Minsk werd derde tijdens de WK in Apeldoorn (2011) in 4:22:553 en reed daar in de kwalificatie 4:22:642. Bobridge won daar in 4:21:141 maar reed in de kwalificatie toen 4:17:465 (om in de termen van Soigneur te blijven….. “dan weet je genoeg”)
Jenning Huizinga (1984) reed in Apeldoorn in de kwalificatie 4:30:687 en rijdt nu 4:23:278. Volgens mij kun je niet anders dan hieruit afleiden dat Huizenga weer op de weg terug is en nu gewoon bij de wereldtop hoort. (Ondanks de mening van soigneur). De tijden van Minsk zijn vergelijkbaar met die van Apeldoorn. En dus is zijn prestatie gewoon formidabel te noemen. Helaas haalt hij net geen brons, maar wordt door het net missen van die medaille waarschijnlijk door de massa niet gezien. Jammer. Vandaar in elk geval door mij toch een beetje respect voor de prestatie van Jenning……
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?