WK in Minsk

• Frans Rutten

Ik heb intussen een antwoord van de NOS ontvangen. Zo uit het Handboek geplukt, maar volgens mij had het niets te maken met de situatie, waarover ik sprak. Wordt vervolgd?

• rustdag

http://www.wiziwig.tv/competition.php?part=sports&discipline=cycling

stream?

• DeRosa

Laatste zin doet afbreuk aan de rest van je post, nu is deze kinderachtig en geheel naast de werkelijkheid!

• Frans Rutten

BBC 2 doet het denk ik wel, maar met andere uitzendtijden. Zodra je op youtube terechtkomt, verschijnt het tv-mannetje met de scheve mond. :(

• Hankenaar

Sporza heeft nu ook een livestream

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/MF_WK_baanwielrennen_Minsk

(maar ook daar krijg ik een foutmelding, dus toch kijken naar bbc2)

• soigneur

ik neem niks terug van wat ik over de begeleiding van Papendaal en het bonds bureau gezegd heb.

Heb het van te dichtbij meegemaakt

• Stayerslijn

Teleurstellend….. Huizinga wordt 5e en mist op een haar de strijd om brons (0,493 sec). Tim Veldt wordt 4e op de scratch…… Teun Mulder wordt 6e op kilometer. Zeer teleurstellend inderdaad (NOT). We zijn nog maar 2 dagen bezig

• Frans Rutten

Irvine is toch alvast de man van het toernooi. Zilver en goud op één dag is niet abnormaal, maar na twee 4km achtervolgingsraces en dan niet veel later de scratch winnen, is toch weinigen gegeven.

En je land na 117 jaar weer een gouden medaille in het baanwielrennen bezorgen is wel heel uniek.

• Frans Rutten

Waar haalde de Ier Martyn Irvine de energie vandaan? orakelt Baanwacht,

Het gaat er niet altijd om, waar je de energie vandaan haalt, maar dat je op de streep zo weinig mogelijk over houdt. :)

Overigens een compliment voor zijn website is absoluut op zijn plaats.

• DeRosa

Maar zoveel podium plaatsen op 1 dag is toch wel bijzonder.

Gaat er ook om hoe efficiënt je de energie gebruikt, dat alle gebruikte energie in snelheid omgezet gaat worden.

Heb geen enkele beeld kunnen zien maar volgens de verhalen moeten er toch mooie races gereden worden daar in Minsk.