10 febr. wedstrijd Wild/Vos

• Nick

Wat betreft deze discussie vind ik dat Wild gestuurd moet worden.

Het gaat om baankampioenschappen en dit baanseizoen heeft Wild daar gewoon betere

resultaten getoond.

Prima dat Vos graag de wereldtitel veldrijden op wilde halen, maar daar zit de consequentie aan

vast dat ze het NK baan niet heeft gereden, geen vrouwen zesdaagse heeft gereden.

DIt deed Kirsten WIld wel en die haalde daar prima resultaten.

Op de wereldbeker werdt Wild 2e en Vos 6e. Dus ook daar presteerde Wild beter.

Heel jammer voor Vos, maar die wilde graag veldrijden. Als Vos aantoonbaar beter zou zijn

dan Wild dan is het een ander verhaal, maar in dit geval is dat niet zo, dus hoor WIld op basis

van recent behaalde resultaten te gaan

• acceleratie

Hardstikke leuk allemaal. Wachten af tot de bike off dan kunnen we hier melden wie gaat en wie niet! Good luck girls!!

Ik vind Marianne! ;-)

• liefhebber

Beste Nick,

Als Wild aantoonbaar beter is dan hoeft ze zich ook geen zorgen te maken.

Toch???

Het leuke van deze discussie is dat de fans van beiden hun favoriet naar de WK willen schrijven. Maar laten ze het samen donderdag maar op de baan uit vechten. Het levert weer positieve reclame voor het baanwielrennen op.

• Nick

Beste liefhebber,

Daar heb ik ook goede hoop op, neemt niet weg dat het mij verbaast dat

deze hele bike off gereden wordt.

Misschien kunnen wel van Moorsel als derde renster mee laten doen,

die heeft enkele jaren terug ook titels behaald op andere onderdelen

dan het omnium.

• liefhebber

Beste Nick,

Het maakt toch niet uit wie er allemaal meedoen aan deze bike off?

Of de dame nu Wild, Vos of eventueel van Moorsel heet ……… de winnaar van deze bike off moet gewoon meedoen aan het WK. Want nogmaals….. de beste rijders van het moment moeten aan de start staan in Apeldoorn.

Tip: Heb gelezen dat er al 1000 Engelse supporters komen. Om mij heen hoor ik niets anders dan ……. ik ga na de WK in Apeldoorn. Reserveer nu alvast je kaartjes want anders kun je straks niet mee discussiëren op dit forum.

• peter

Een tijdje trug was het een probleem dat Willie Kanis een relasie had met haar trainer. Toen mogt Jan Bos nie naar Londen 2012, ook al is ie de beste. En nu weer gesemel over Marianne Vos pfffffffff! Mense, waar hebbe we het over?! De beste moete gewoon naar Londen! Wij wille G O U D!!! En wat ze verder doen boeit me geen ene r…! Ze motte gewoon alleknettershard fietse. Daar worde ze voor betaald. Of nie dan?

• HarrieH

Volgens mij zijn het niet de renners die “moeilijk” doen, maar hoofdzakelijk de mensen langs de lijn. Bij gebrek aan echt nieuws, lijkt me.

• Herogewier

:D Zou d'r meer dan 10 man publiek zitten morgen (de gewone vaste mensen en begleiders dus niet meegerekend.)

• Frits Kooijstra

Geachte Peter,

Kunt U mij verklaren wat U hier precies mee wilt berijken?

Hoogachtend,

Frits Kooijstra.

• alkmaar

Na twee onderdelen lijkt de bike-off Wild-Vos in Alkmaar beslist. Kirsten Wild won vanmorgen zowel de 250 meter vliegend als de achtervolging 3 km. Beide malen verbeterde Wild de bestaande baanrecords. Op de 250 meter kwam zij tot 14.7 tegen Marianne Vos 15.1. De achtervolging 3 km leverde Wild met 3.41.352 opnieuw een nieuw baanrecord op. Marianne Vos kwam tot 3.44.551. Opvallend was het grote verval van Vos in de laatste kilometer. Na twee km was het verschil slechts 0.2 sec. aan de streep meer dan drie seconden. Volgens de speciale puntentelling aan de hand van de wereldbekerwedstrijden leidt Wild nu met 23 punten tegen Marianne Vos 8 punten. Het laatste onderdeel is de 500 meter met staande start. Het lijkt een formaliteit te worden.