10 febr. wedstrijd Wild/Vos

• DeRosa

Jose de Cauwer :S

• erg triest

Ongeloof spreek ik uit bij het lezen op BF-ONE… Door dit stukje word het baanwielrennen zeker niet na een hoger Niveau getild…

Het is een Bike-off tussen 2 Rensters, Laat het deze rensters samen uitvechten. Ik kan het goed begrijpen dat jan en alleman hier graag bij had willen wezen maar dit slaat echt nergens op!!

• nog triester

Ongeloof spreek ik uit bij het lezen van de reactie van erg triest. Als hij weet hoe triest het er in Alkmaar voor staat en hoeveel steun het nationale baanwielrennen kan gebruiken, dan zou hij zijn woorden snel inslikken. Geen betere propaganda voor de baanwielersport en het vrouwenwielrennen in het algemeen met een vol Sportpaleis, publiciteit vooraf en achteraf, tv- radio en krantenverslagen. En een geweldige opsteker voor het WK baan straks in Apeldoorn.

Twee topvrouwen in een Bike-off en een mooie omlijstingskoers voor eliterenners. Dat moet een pracht avond worden.

In zijn laatste zin concludeert erg triest terecht dat jan en alleman hier graag bij had willen zijn. Dus waarom hij het dan een goede beslissing noemt dat ze het samen moeten uitvechten, snap ik niet.

Open dus die deuren van het Sportpaleis en weg met de geheimzinnigheid.

• Frans Rutten

Beide rensters weten hoe close het gaat worden. Dus ook, hoe maximaal ze zich moeten kunnen concentreren. Het publiek, dat hen volledig viseert, kunnen ze daarbij even missen.

Het is de aard van de wedstrijd (alles of niks), die de mix sport en publiek minder aantrekkelijk maakt.

• U

BEN IK HELEMAAL MEE EENS!! LAAT MET DE WORL CUP OOK DE DEUREN GESLOTEN, PFF DAT PUBLIEK ERBIJ KOST ALLEEN MAAR ENERGIE!! Geen publiek meer bij westrijden, kan gewoon niet!

Heej, maar wie betaald mij salaris eigenlijk??X(

• Herogewier

Frans met dit argument sla je de plank toch wel wat mis, want wat wil degene die dan door mag naar het WK wel niet. Uitspraken als Schep dat ie beter een wk elders kan rijden omdat het thuispubliek zo vervelend is. Ze juichen namelijk als die demareert en dan weet het peloton het…Das toch iets waar renners op topnivo mee om moeten kunnen gaan, zeker als de hoop is dat ze het voor een vol Omnisport mogen gaan doen.

• John

Ik denk dat de uitkomst doorgestoken kaart gaat zijn.

Waarom anders zou je de deuren gesloten willen houden?

Een ander iets wat ik ook nogal frappant vond was dat de KNWU eerst

in een bericht zei dat er alleen 3 tijd onderdelen zijn (250m, 500m en 3km)

omdat dat eerlijke onderdelen zijn, de snelste is dan ook echt de snelste.

En vervolgens lees ik een bericht van dezelfde bond, dat er wel een weging

aan de onderdelen vast komt te zitten????

Heel raar dus allemaal…

Ik denk dat er een zak met geld aan een van beide renster wordt aangeboden.

• DeRosa

Beste Frans Rutten,

Ik denk toch dat je hier wat abuis reageert, het doel van deze dames is uiteindelijk Londen 2012 en op die spelen gaat het ook om die enen kans en ik geloof toch zeker niet dat het je bedoelling is om daar ook zonder publiek gaan rijden.

Ik kan mij niet voorstellen dat dit een wens is van de beide profrensters, het had anders een mooi affiche gegeven met zeker publiek die uit hun dak zouden gaan…..is sport daar niet voor?

• Omnium

Op donderdag 10 febr zouden misschien een paar Noord-Holllande vutters of gepensioneerden of andere grijze koppen

in het Alkmaarse Sportpaleis op de tribune zitten.

Om dan als bf-one doet de dames Vos en Wildt van alles te betichten riekt naar riool“jounalistiek.”

Over dit onderwerp is op dit forum al veel te veel onzin geschreven

• Koen

Beste Omnium,

Hoezo onzin ? Jij blijft ook maar hangen in losse kreten.

Vertel maar even waarom het achter gesloten deuren wordt gehouden ? Kunnen de dames niet tegen publiek of zo, op deze manier kan je de sport toch niet serieus nemen. Wordt deze wedstrijd eigenlijk wel echt gehouden, mag hopen dat niet één journalist naaar PC gaat, hoe erg kan je dan voor lul staan.

Alle betrokkenen een dikke -1