NK sprint 2009

• HarrieH

Lijkt me toch echt in eerste instantie de zorg en verantwoordelijkheid van de renners zelf.

Of heeft een renner dan echt een kleuterjuf nodig?

• DeRosa

Een renner moet op zijn trainen(ster) kunnen vertrouwen, om op een tournooi waar het om een kampioenschap gaat mag je toch verwachten dat de begeleiding van de renner ook wil gaan voor de winst of op z'n minst een zo goed mogelijke prestatie. Een trainer(ster) vergelijken met kinderjuf geeft alleen maar aan dat je verdomd weinig gevoel hebt van de sport en sporter.

• amsterdammer

dank je wel deRosa,

om te presteren heb je de rust nodig voor de wedstrijden, en is het dus inderdaad van groot belang om je hoofd op 1 punt te kunnen richten:prestaties. in de baan kan een trainer weinig meer doen, dus moet hij/zij dat buiten de baan en langs de kant het wrek doen en niet de renner

• amsterdammer

DeRosa,

ik heb in ieder geval de 200 mtrs voor je van de dames en heren van het NK, mocht je hier nog interesse in hebben.

laat maar weten.

• DeRosa

Hartelijk dank, maar ik heb nu alle tijden binnen.

• S

Mocht je nog wat willen zien van het NK dan kun je een heleboel filmpjes zien.

Iemand heeft alles van de dames en heren gefilmd en op Youtube gezet.

Dan kun je op Youtube zoeken op yura005 dan staan er een heleboel online

• Trees

Ik stond op de tribune te kijken bij de 200 meter en die jongen van de SVA stond gewoon zijn riempjes vast te maken bij de jury. Omdat degene voor hem niet op kwam dagen was hij nog bezig en mocht hij niet starten. Wat een belachelijke vertoning vond ik dat!

Later hoorde ik dat de jury een voorbeeld wilde stellen…. Doe dat dan niet op de derde en laatste dag van het toernooi!!!! Wat een onzinnige actie vond ik dat.

• amsterdammer

na 3 oproepen van de jury, moeten ze wel de regels handhaven.

je kan het de renner niet kwalijk nemen, die is zich aan het voorbereiden.

hij kwam trouwens na de 3e oproep, en stond dus niet klaar,ze moeten ook al aanwezig zijn, als er nog 2 voor hun moeten starten.

nogmaals, de begeleiding hoort hier op te letten.

lullig voor de renner, want die heeft hier het hele jaar naartoe gewerkt.

• Trees

Ik vraag me af of de speaker op het middenterrein wel goed te horen is.

Op de tribune kan ik hem niet altijd verstaan en is het soms een brij aan klanken en zeker als er vier of vijf renners tegelijk opgeroepen worden.

Ik kan me voorstellen dat de speaker niet goed verstaanbaar is. Ik weet het eigenlijk wel zeker want een van de Juryleden had het daar ook over.

Ik vond het een heel apart gezicht om te zien dat er zoveel juryleden ontevreden stonden te kijken bij de jurytafel terwijl het misschien handiger geweest was als iemand even langs de renner zou lopen om te vertellen dat er mensen uitgevallen waren.

Zo zonde dat die jongen het moest missen door het willen stellen van een voorbeeld!!!