NK sprint 2009

• Peter

Wie wint bij de mannen morgen de kilometer ? Denk zelf Teun Mulder met vlak daarachter Yondi Smidt,

En waarschijnlijk is dat ook de uitslag op de keirin dinsdag en op de sprint woensdag. Of kan Yondi de keirin titel prolongeren. ?

• DeRosa

Zou heel goed mogelijk zijn, ik vond Teun Mulder sterk rijden de laatste tijd en dat kan ik niet van Yondi Smidt zeggen. Ik denk zelf dat Yondi erg hard een sprinters coach nodig heeft maar daar moet hij nog een weekje op wachten en die nieuwe coach maakt ook niet snel ongedaan wat er dit seizoen allemaal gebeurt is. Teun Mulder heeft een goede zet gedaan om naar Cofidis te gaan en heeft het daar naar zijn zin en dat zie je. Maar niets is bekeken eer de finishlijn gepasseerd is.

Bij de vrouwen gaat het eigenlijk alleen om Willy Kanis, als zij goed is dan is alleen nog de tweede plek om te strijden. Wie….Agnes Ronner of toch weer Yvonne Hijgenaar, zeg het maar!!!

• dempster

ik mis de deelnemerslijst van de sprint! jonguh!

• Sprinter

Bij deze de link naar de deelnemerslijst

http://www.knwu.nl/nieuws/deelnemerslijst_nk_baan_sprint_2009.html

En ik denk ook dat Yondi smacht naar een goede begeleiding, heeft een zeer wisselvallig seizoen achter de rug met als uitschieters het NK vorig jaar met één maal goud en twee maal zilver. Reed een goed WK in Polen op de teamsprint en een goede kilometer.

Een mooie 5e plaats op de keirin in Manchester maar tegenvallende resultaten in Melbourne en ik hoorde laatst dat hij al geruime tijd kampt met een blessure aan de kuit, dus afwachten met hem. Verwacht daarom drie maal goud voor Teun Mulder.

• Jelger B.

Ook de mannen van de sprintschool in Alkmaar niet vergeten! Deze hebben serieuze progressie gemaakt gezien afgelopen periode.

• Michiel S.

Die kunnen nog wel eens verrassend uit de hoek komen!

• dennis

Schrap de man die mijns inziens goed was voor 3 medailles maar door, ik las vandaag op zijn website dat hij niet meedoet. n.l. die van Yondi Schmidt

• jezus

ach ach, er is iets op alkmaar en de michieltjes en jelgertjes worden wakker.

Als het maar om de hoek is bij ze ;)

• DeRosa

Neem aan dat jij uit de buurt komt van Apeldoorn met die mooie wielerbaan die de kans hebben gehad om het NK te organiseren. Je kunt beter gaan verhuizen naar Alkmaar want daar hebben ze een baan en bestuur die deze uitdaging wel aan kon. Streek gevoelige onzin allemaal!

Ik hoop echt dat vele club renners zich tussen de elites weten te wurmen, succes!

• DeRosa

Op welke site op internet kan ik het beste de tijden en de standen van het NK volgen zoals Tissot dat is voor de wereldbeker wedstrijden.

alvast mijn dank hiervoor.