NK Dernie verplaatst.

• piet

Een mooie oproep aan de KNWU maar helaas is er bij de KNWU blijkbaar niemand die nog een amateuristische enthiousasme ten toon spreid

blijkbaar gaat je beroep er van hebben gemaakt en hart voor de zaak niet samen

Ik stel voor dat Joske eens met de Bezem door de KNWU burele heen veegt

als je ziet wat Hij door zijn inzet en hart voor de zaak binnen korte tijd voor mekaar heeft gekregen in Apeldoorn( Met dank aan de v ele vrijwillegers)

Begon de KNWU maar eens met deze site te lezen dan weten ze in iedergeval wat er leeft bij de echt betrokkenen

Dat is trouwens ook zo iets we hebben het steeds over de KNWU maar wie zijn eigenlijk de gedelegeerde van de Baan!?

Wie moet je aanspreken!!??

• Stayerslijn

ljjkt mij iets voor Henk van Beusekom (manager sport, maar tevens actief baantrainer in Apeldoorn) Ik hoorde dat hij ook op de hoogte was van de onvrede…. (maar of dat helpt?)

• Joopie

Het verzetten van het NK is ronduit genant. Er zijn renners die willen graag die Nederlandse titel winnen en daarom trainen ze zich zo dat ze op die datum in orde zijn.

Die renners waren al de laatste hand aan hun vorm aan het leggen, aangezien het vrijdag verreden zou worden.

2 maanden verzetten is desastreus.

Ik kan me voorstellen dat iemand als bijv. R Kreder zich voor wil bereiden op zijn (belangrijke) wegseizoen. Dan heeft hij minder interesse om tijden het NK derny in februari een vormpiek te hebben.

Dan geef je zo'n jongen (de regerend kampioen) geen eerlijk kans zijn titel te verdedigen.

treurig, maar we kennen dit soort wanprestaties van de KNWU

De KNWU is er niet voor de renners, maar ze zijn er puur en alleen voor zichzelf

• Stayerslijn

blijft voor mij de grote vraag waarom het niet doorgaat. Ik denk zelf dat de KNWU door onze “vrienden” in Alkmaar voor het blok gezet is. Iets in de trant van “Als dat NK naar een andere baan gaat, dan organiseren we helemaal niets meer.”

Een andere reden kan ik niet bedenken dat het 2 maanden achteruit gezet is. En inderdaad, dan wel met minachting voor renners en gangmakers. Dus geen beste beurt van de KNWU hoewel ik denk dat zij ook “slachtoffer” zijn.

Ik hoorde vandaag dat een aantal renners in Apeldoorn speciaal de baan een aantal keren voor zichzelf gehuurd hadden met daarbij een gangmaker. Die zijn nu op kosten gejaagd voor niets. Ik vraag me af wie dat nou weer gaat betalen…. ik denk niet de KNWU, noch de baan in Alkmaar. Deze zaak kent dus alleen maar verliezers.

• piet

Alweer een dag voorbij zonder reactie of aktie om het NK toch door te kunnen laten gaan

Nou ik ga aan de patat en vrijdag lekker stappen bedankt heren

• Stayer

Ik denk dat de KNWU zelf helemaal gewoon niet wakker ligt van een NK derny, evenmin als van een NK stayeren.

Nu in dit geval zijn de renners + de gangmakers en hun planning en zijn de voorbereidingen door de genoemde personen reeds gedaan en als er een organisatorisch probleem is met de wielerbaan in Alkmaar voor die datum, had men dit kampioenschap toch ook kunnen door verschuiven naar één van de 2 andere indoor wielerbanen van Nederland, of in Sloten of Apeldoorn.

Het was gewoon mogelijk ergens reeds geplande programma aanpassen en of verschuiven.

En dernies zijn er toch ook zowel in Amsterdan en in Apeldoorn

Toch ook wel 1 pluspunt gevonden :

Dit geeft de KNWU federatie 2 maanden extra tijd om de juiste kampioenen trui (met de juiste jaartallen op) klaar te laten maken evenals de medailles voor de ceremonie protecolaire klaar te leggen.

• Joske

Laten we nu eerst maar even afwachten wat er gaat gebeuren

• Stayerslijn

@Joske, Gaat er iets gebeuren dan?

• Joske

Afwachten.

• Stayerslijn

Als ik de reactie van Joske goed interpreteer…… (voor zover dat mogelijk is op afstand) betekent dit dus dat Apeldoorn op een of andere wijze bezig is om toch op korte termijn (= volgende week?) het NK dernies gereden te krijgen op het lariks van de Apeldoornse baan? (om de bloemrijke taal van BF-ONE maar eens te gebruiken). Als dat zo is verdienen de mannen in Apeldoorn alle lof. We wachten in spanning af….