Nou als ik de foto's zo bekijk dan was er belangstelling genoeg op zo'n regenachtige dag. Zie je maar weer wat een paar toppers kunnen betekenen voor het wielrennen.
Alleen moet het wel ergens om gaan want ik denk niet dat de je top sprinters er vaak voor zal krijgen en zeker niet in het seizoen. Maar het idee van straat sprint wedstrijden staat mij wel aan en zo te zien het publiek ook wel.
Ik blijf bij het Revolution concept, laatste editie bijna geheel uitverkocht en een uitzinnig publiek bij het zien van hun nationale toprijders en rijdsters.
Voor de beleveing en de emotie van het snel zijn van het winnen, de kick om boven je eigen verwachtingen uit te komen en het publiek dat je toeschreeuwt dat je vooruit stuwt en zeker ja…..zoals @Sprinter het zo treffend gepost heeft.
Daarom Joske doen we het en doen zij het en moeten we er zeker mee doorgaan en zorgen dat zij het kunnen blijven doen.
Kijk, dat wil ik nu graag lezen. Want daarom ga ik kijken naar de sprinters. Die beleving van de sporters die wekelijks tot het uiterste trainen. En die dan op le bon moment er staan. Die dan het resultaat ervaren/beleven van de zware trainingen. En die dan om zich heen kijken naar het enthousiaste publiek die op de banken gaan staan en hun toe gaan juichen. Want het publiek voelt en weet dat deze sporters dag in en dag uit hun zware programma afwerken voor dat soort momenten. En als de sponsors hier ook oog voor hebben en dan ook accepteren dat die sporters ervan moeten leven en hun willen (blijven) steunen dan gaan er nog meer sporters deze weg volgen en krijgen we nog meer topsport te zien op de wielerbanen en kunnen we nog meer genieten van nog meer sporters die er het maximale uit willen halen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?