Ja wat ook rot is is dat er geen baanploegen zijn voor jongens die nog veel moeten leren! Je had eerst ubbink, maar dan moet je toch echt al wat kennen! Nu heb je AA is ook eigenlijk alleen voor toppers, laten we eerlijk zijn! Als je bij een ploeg informeert of er plaats is, en je zegt dat je aspiraties op de baan liggen, krijg je al meteen nul op reces !!! Idd er is minder belangstelling voor de baan dus blijven geldstromen richting het baanrennen ook uit! Waarom is de 6 van Amsterdam niet op TV ??? Ik had helaas niet de mogelijkheid ernaar toe te gaan dit jaar, maar we hebben hier ff een mooi evenement hej met Bettini en Zabel! Dat ze zoiets niet uitzenden! Of het EK? In België zenden ze wel de 6 van Gent uit! Laatst zag ik 1 of andere 3e rangs handbalwedstrijd op studiosport! Dan denk ik: o dat dan weer wel :s
Ach de wielerwereld is eigenlijk een gestoorde wereld waarin logica en goed fatsoen vaak ver te zoeken zijn als je het mij vraagt! Dat je niks hoort is idd soms te schandalig voor woorden! zelfs een mail terug ontvangen zit er in het wielrennen in 8 van de 10 gevallen niet in, in mijn ervaring! (kan aan mij liggen hoor, maja kweet t niet) Als je wat van hun moet, ken je vierkant kapot vallen, pas als ze iets van jou willen, dan doen ze vriendelijk! Zo werkt het nu eenmaal, maar een vriendelijk antwoord geven, en andere mensen met respect behandelen dient in mijn ogen altijd te gebeuren, in het wielrennen alsook daarbuiten.
Maargoed om ff terug on topic te komen> dat de 6 in Maastricht is afgelast is ook ten dele aan de locatie te wijten! Ik ben daar 2 jaar geleden geweest op de 1e en het was ongezellig! En dat is toch 1 van DE speerpunten van een 6, de gezelligheid! Als je daar in Maastricht een mooie vaste piste had zou de overlevingskans ook aanzienlijk hoger zijn geweest! Ook vind ik dat als je een plan maakt voor 3 jaar zoals eerst het geval was, je dan ook moet doorzetten en pas na die 3 jaar evalueren, ipv meteen op te geven! Na de 1e six, of sterker nog TIJDENS waren ze al bezig met excuses zoeken en verklaringen warom het niks zou kenne worden! dat weet ik nog goed!