Combinatie 3Banentoernooi-NK Stayeren

• jantje

@martin, wanneer komt www.martinalhetnieuws.nl online?

• Baanwacht

Beste Martin,

Leuk dat Baanwacht (Willy Baaten) deze avond naar aanleiding van jouw kritiek

enkele telefoontjes en mailtjes kreeg van uit Apeldoorn en omgeving.

De mensen staken me een hart onder de riem en dat had ik echt nodig

Zelfs iemand van Libema mailde me!

De tendens; ze vinden je een azijnpisser

en ik moest me maar niets van jouw kritiek aantrekken

en op de ingeslagen weg doorgaan

Groet van Willy Baaten alias Baanwacht

• Stayerslijn

Jeetje, omdat iemand een artikel mist over een relevant onderwerp ( een Nederlands Kampioenschap) en dat meldt is hij een azijnpisser? Jij gaat wel heel slecht met kritiek om Willy. Het lijkt me dat martin op een positieve manier bezig is. Hij is trainer op de baan en in zijn stukjes hier op het forum nooit negatief. Positief kritisch noem je dat. Hij is bezig geweest over de aantallen renners in de baan en heeft het uitgezocht. Niet alleen kritiek dus maar ook constructief met een oplossing komen. Als mensen van zijn eigen vereniging hem dan een azijnpisser noemen, dan ben ik benieuwd hoe hij daarop reageert. Lijkt me niet handig om iemand die zich zo inzet op die manier te “bedanken”. Als je contact hebt met baanwacht zul je ook wel “belangrijk” zijn binnen de adelaar en daar een functie hebben. Ik mag toch hopen dat Joske dit niet is.

Adelaar, schaam je. Als er bij ons in de club zo gesproken werd over mij wist ik het wel…..

Jammer dat een opmerking van mij (want ik was oprecht verbaast dat er helemaal niets over geschreven werd) hiertoe leidt.

• Baanwacht

Apeldoorn en omgeving is groot en niet iedereen is lid van AR & TV D Adelaar

Wie de schoen past trekke hem aan en verder is wat mij betreft de discussie gesloten

Baanwacht gaat over tot de orde van de dag

• Martin

Jammer van de reactie van Baanwacht. En gelukkig om te horen het Niet-Adelaarleden zijn die een “zure” mening over mij hebben. En ook met de “mensen van Libema” heb ik geen contact. Fijn om te weten dat mensen met wie ik niet spreek toch een mening over mij hebben en die wel aan anderen melden. Ik kan me niet herinneren om ergens iemand op dit forum beledigd te hebben. Als dat zo is wordt ik er graag direct op aangesproken. Anderen hebben blijkbaar een andere mores en menen wel mensen te kunnen en moeten beledigen. (Azijnpisser)

Ik vond de stukjes op de site van Baanwacht altijd interessant om te lezen, en leuk om te weten hoe in het buitenland gereden wordt. Maar het hemd is bij mij toch nader dan de rok, vandaar mijn bijval in de kritiek van Stayerslijn op het ontbreken van informatie over het NK Achtervolging/Teamsprint. Ik heb Willy Baaten nog nooit gesproken noch gezien, en vindt het ook onbegrijpelijk dat hij deze positieve wedstrijd (het eerste kampioenschap achtervolging in jaren en het eerste kampioenschap teamsprint ooit) niet verslaat.

Hij zal er zijn redenen voor hebben.

@jantje…. ik hoef geen extra site te maken. Alle informatie en overige trivia kun je vinden op

www.baanwacht.nl

www.sixdayracing.com

www.trackcyclingnews.com

06.live-radsport.ch

www.cyclingnews.com/track

Meer dan genoeg om je een uurtje per dag mee te vermaken.

• Joske

Ik heb geen behoefte aan het meedoen aan deze discussie en heb er ook niet aan meegedaan.

• Stayer

Ondertussen is afgeweken met een discusie die mogelijk weinigen echt aangaat en is er nog geen antwoord op de oorspronkelijke vraagstelling

“Kan ook geen deelnemerslijsten van NK Stayeren vinden. Wordt dit in series gereden of is er zo weinig deelname dat er alleen een finale is” ??

• Tom Gakes

Een deelnemerslijst heb ik niet, maar ik sprak een van de deelnemers en die vertelde mij dat er 8 man hebben ingeschreven wat het maximum is om in 1 finale te rijden. Er hoeven dan dus geen series verreden te worden.

• Stayerslijn

Rijden de motoren in Alkmaar überhaupt nog wel naast dit NK?

• Harrie H

De deelnemers en hun gangmakers vindt je op de site van Baanwacht

Mooi te lezen ook dat er aanwas van gangmakers is

nu nog enkele stayers!

Er wordt op donderdagavond getraind achter de motoren

en er is een opleiding voor gangmakers