Combinatie 3Banentoernooi-NK Stayeren

• Martin

De volgende wedstrijd in het 3 banentoernooi is op 1 december in Alkmaar. Dan is ook het NK Stayeren.

Is er iemand die weet hoe het programma in elkaar zit? Ik kan op de site van het Sportpaleis (nog) niets vinden.

Kan ook geen deelnemerslijsten van NK Stayeren vinden. Wordt dit in series gereden of is er zo weinig deelname dat er alleen een finale is?

• rondepakkertje

@ martin

op knwu site staat dat NK stayeren om 15:00 begint.

• Martin

@rondepakkertje….

Dom van mij, de enige plek waar ik niet gekeken heb is de plek waar je als eerst moet kijken.

Dank je voor de info.

Dat betekent dus dat de jongens/meiden niet hun wedstrijden tussen de ronkende motoren door hebben. Goed om te weten.

• Stayerslijn

Mooie deelnemersaantal ook weer in Alkmaar: 127 deelnemers!

3 volle categorieën (jeugd 6-7; jongens nieuwelingen; jongens junioren)

jeugd 3-5; 11 deelnemers

meisjes nieuwelingen; 13 deelnemers

vrouwen elite/junioren & Masters; 13 deelnemers

elite/beloften/amateurs; 18 deelnemers

Ondanks alle problemen die ik links en rechts lees en ervaar toch een mooi succes. 3 wedstrijden met elk meer dan 100 deelnemers.

Dat het in Alkmaar maar weer een mooie wedstrijd mag worden, volgend jaar de verbeteringen toepassen en de weg naar Rio en verder is qua renners goed ingeslagen. Nu de KNWU nog….

• Baanwacht

Patrick Kos zal zich na afloop van de Six Day Nights in Zürich

(laatste avond 30 nov.) moeten haasten om zondag 1 dec. als groot favoriet van start te gaan

• Stayerslijn

@ Baanwacht

Goed om u hier op het forum te zien. Ik heb een vraag.

Ik zie in uw aanhef boven aan de website staan “Baanwacht, National & International Track News”

Ik verbaas me over het ontbreken van “national tracknews” op uw site. Wel kreeg ik begin deze week de informatie dat Turkmenistan binnenkort ook een wielerbaan heeft en dat Gate & Ellis het Omnium tijdens het Festival of Speed in Invercargill (Nieuw-Zeeland) hebben gewonnen, maar vind ik helaas helemaal niets over de NK achtervolging en het 3 banentoernooi in Nederland.

Nou weet ik wel dat ik beide nationale wedstrijden natuurlijk niet mag vergelijken met het zeer belangrijke Festival of Speed, of de ontwikkelingen van baanwielrennen in Turkmenistan (dat naast Afganistan Kazachstan en Oezbekistan ligt (zo leer je nog eens wat) Maar een klein verslagjes ergens in een hoekje op uw site had toch niet misstaan.

• Baanwacht

Een klein verslagje ergens in een hoekje had niet misstaan

Ik was en ben nog steeds van mening dat het NK achtervolging en het 3-Banen toernooi,met een eigen site

waar je de uitslagen en ook de standen kunt vinden voldoende zijn belicht.

Op de site van de Adelaar staat een uitgebreid verslag van het NK achtervolging

Om dan ook nog een verslagje ergens in een hoekje te plaatsen leek me niet zinvol

Baanwacht wordt, dat zie ik in mijn wekelijks rapport,

tot in alle hoeken c.q. werelddelen van de wereld bekeken en gelezen

Het aantal bezoekers overtreft de stoutste verwachtingen

De pure hobbyist Baanwacht

• Stayerslijn

Beetje flauw antwoord Baanwacht. Op de site van de Turkmeense wielerbond stond het bericht ook en de site van het festival gaf ook voldoende info.

Je zet jezelf op deze manier buitenspel. Via diverse sites krijg ik jou nieuws ook te zien. Knippen,plakken en Google translate doen wonderen. Hobby begrijp ik, geen Nederlands nieuws niet…….

Ben zeer teleurgesteld in je antwoord Willy……

• Baanwacht

Jammer, ontzettend jammer en… ik sta al zo vaak buitenspel

voel me dan ook erg teleurgesteld door jouw

Deze week in Gent mijn verdriet maar weg drinken

en hopen daar één nieuwe bezoeker voor mijn site te vinden

• Martin

Toch een teleurstellende reactie van baanwacht. Ik vind het ook vreemd dat er niets staat over het NK achtervolging. Hier reed de vrouwenploeg van Argos notabene een Nederlands record.

Om dan naar de site van de adelaar te wijzen…. De Telegraaf zegt toch ook niet dat ze het sportnieuws niet plaatsen omdat het Algemeen Dagblad dat al doet?

Jammer dat baanwacht geen aandacht heeft voor de goede initiatieven op de diverse banen in Nederland. En ons verblijdt met informatie uit het altijd interessante Turkmenistan of Oceanië

Baanwacht zal er zijn redenen voor hebben, maar de mededeling dat het ook op de site van de adelaar staat is lachwekkend. Daar staat een sfeerbeschrijving van Fred Draaijsma. Maar geen wedstrijdverslagen. Misschien dat baanwacht de wedstrijden in Nederland niet zo belangrijk vindt en ons liever informeert over het opduiken van een Surinaamse sprinter die vorig jaar 24e werd op het WK en nu in Amerika fietst.

Ik dacht dat baanwacht een lans wilde breken voor het Nederlandse Baanwielrennen, maar dat heb ik blijkbaar mis