Wat kunnen we verwachten van de 2de wereldbeker in Glasgow op de Sir Chris Hoy track?
Tribunes zijn volgens zeggen goed bezet, hoop dat wij ook een mooi plekje toegewezen krijgen.
Roy Eefting brons in de Scratch.
Dames teamsprint met een erg hoopvolle tijd, nieuwe team moet zich nog vormen maar een goed begin is er.
Mannen teamsprint team begint ook vorm te krijgen en ook hier een meer dan hoopvolle tijd.
Er is nog veel te doen maar de jeugd heeft de toekomst toch ?
Mooie baan hier in Glasgow en een super ambiance…om jaloers op te zijn !
Roy Eefting is de enige die wat niveau haalt,de rest is gewoon slect.
De dames sprint komen 1 1/2 seconde tekort en op de 500 meter was het weer ouderwets met Hijgenaar.
Omnium Tim Veldt wordt alleen maar slechter.
Er zitten genoeg jonge talenten thuis maar waarom die niet mee mogen is mij een raadsel.
Onvermogen van de coaches
1 1/2 seconden te kort op de snelste tijd maar dat moet nog groeien.
Yvonne Hijgenaar is nog bezig met opbouw, teamsprint ging goed maar op de 500 meter niet…..ze kan niet alleen veel beter maar het gaat straks ook veel beter.
De sprint coach doet echt alles wat maar mogelijk is om de talenten te scouten…..GP sprint komt uit zijn koker!
Als Nederland op deze weg verder blijft borduren is er over 4 jaar geen baanploeg meer over.
Je ziet aan elke renner dat ze werkelijk overal te kort op komen. En dan heb ik het ook over de jonge renners, de oudere renner zijn onze meningen al over verdeeld.
Zo lang de K.N.W.U geen ballen toont, zal er weinig succesvols komen qua resultaten.
Of zullen die meer denken …. Bij gebrek aan beter laten we het zo?
Ik neem aan dat iedereen hoopt op aansluiten bij de middenmoot, maar dat word ook al erg lastig!
Wanneer de feiten erkend worden zal er pas verandering kunnen komen.
Eefting als enigste op de scratch gepresteerd.
Soigneur: jij hebt werkelijk niet goed opgelet ofwel?
Yvonne komt net terug van haar “duur” stage in Amerika. Ze rijdt in de teamsprint voor het eerst op de start positie.
Shanne die maakt haar debuut op een worldcup en rijdt voor het eerst de tweede ronde. Al met al rijden ze een keurige tijd. Shanne komt misschien nog te kort op dit moment maar ze rijdt wel een nieuw pr op de teamsprint en ook een pr op haar kwalificatie voor het sprint toernooi.
Nu kun je heel negatief doen over het presteren maar ik denk dat Nederland een mooie toekomst tegemoet gaat met Shanne en Elis. Aan Rene Wolff zal het niet liggen ik denk meer dat de KNWU zich eens achter de oren moet krabben en meer geld moet vrij maken voor het baanwielrennen.
Kijk alleen eens naar de fietsen waar ze op rijden. Gemaakt voor de spelen van 2008.
Zonder geld is de bondscoach ook beperkt in zijn kunnen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?