WB in Colombia oktober 2012

• erikjan

de baanselectie gaat vwb de duur investeren in de jongeren die op Papendal gaan wonen en bereid zijn om het programma van de KNWU trainer(s) te volgen.

• baangast

De selectie is daar niet heen gegaan wegens de opbouw periode waarin zij nu zitten.

Met namen de dames waarin Elis Ligtlee en Shanne Braspennincx zeker kans op het podium hadden op het podium is een gemiste kans.

Daarbij komt dat deze twee dames de toekomst voor de Nederlandse sprint zullen zijn.

• DeRosa

Ook voor het komende EK zie ik ze niet staan of heb ik de dames over het hoofd gezien.

• baangast

Nee ook daar staan ze niet op de deelnemerslijst. Zal wel met dezelfde reden te maken hebben van de opbouw.

Hopelijk mogen de dames (Elis en Shanne) naar het WK want zeker deze twee samen zullen de nieuwe Kanis en Hijgenaar gaan worden!

• DeRosa

Ik hoop het want veel hebben ze nog niet samen op de teamsprint gereden.

Veel andere meiden zijn volop in training om te laten zien dat zei daar thuis horen……hoop ook dat Yvonne Hijgenaar de combo's tot een flink hogere plan weet te brengen….laten die meiden haar maar eens voorbij rijden……een betere haas is er voor de komende generatie high speed duo's niet denkbaar !

• Judith

Ehh, misschien moeten ze gewoon naar school?

• Baangast

Beide dames zijn klaar met school zo ver ik weet.

Maar Yvonne zal inderdaad de dames moeten helpen. Zij heeft de ervaring en is momenteel Nederlands beste!

• DeRosa

Anders zijn er regelingen te treffen met bepaalde scholen mits de sporters in de selectie zitten.