Mulder sprint in Londen ??

• goud-zilver-brons

Mulder sprint in Londen??

Mulder schrijft in Wielerland in het nummer mei 2012

Ik citeer '' jammer genoeg was onze tijd niet goed genoeg om naar de olympische spelen te mogen.( over de teamsprint in Melbourne )

Aan de andere kant kan ik me nu wel richten op de kerin en wellicht ook op de sprint ( geen medaille maar wel echt meedoen, dit in overleg met Rene Wolff ) .

Ik vraag me af , is het voor Teun niet beter om zich inderdaad helemaal in te zetten voor de kerin, en de snelste sprinter naar de spelen te sturen om een

mooi resultaat te behalen en ervaringen op te doen voor andere grote wedstrijden. Ik wens Teun veel succes op de kerin maar geef talent de ruimte !

Talent watcher

• Jaap

Laatst heb ik bij baanwacht gelezen dat tijdens de Olympische spelen Roy de meeste kans op de sprint gaat maken. Baanwacht geeft aan dat Nederland op de 11e plaats op de landen ranking staat en de beste 18 landen mogen meedoen. Deze punten zijn door Roy tijdens de Worldcup gehaald. Lijkt me dus logisch dat hij deel gaat nemen. Hij zal in Londen ook geen goud halen maar is wel het sprint talend van Nederland. Ben het met Talent watcher eens om hem de ervaring te geven richting Rio in 2016. Of gaat Teun er nu heen om zijn naam? Geef hem “mits in goede doen” wel veel kans met de Keirin.

• DeRosa

De beste (snelste) moet gaan voor de sprint cq keirin.

• Baanfan

Inderdaad de snelste moet gaan

• Jaap

Wanneer je als land dus een plaats hebt afgedwongen op de Olympische spelen kun je ook een onderlinge wedstrijd houden. En deze wedstrijd houden tijdens een GP. De inzet is dan een startplek op de Olympische spelen. Dan trek je extra publiek en je maakt extra reclame voor het baanwielrennen. Je kan Joske nog even in het zonnetje zetten. Kortom een win-win situatie. En wat het belangrijkste is …… Teun kan laten zien of hij de beste is op het sprint nummer of dat 1 van de andere sprinters die rol heeft overgenomen.

• goud-zilver-brons

Leuk vind ik wel dat 2 dagen na dit draadje in het programma van Pauw en Witteman toppers als: Maarten van der Weijden, Inge de Bruin,

Dennis van der Geest, Minke Booij en Arnold van der Leyden (dit zijn niet de vijf minste deelnemers aan de olympische spelen geweest)

Het er mee eens zijn dat ze baat hebben gehad en ervaringen op konden doen bij een eerste spelen.

Ik wens de selectie commissie veel succes en wijsheid toe met deze lastige keus.

Talent watcher

• Jaap

Kortom ……..als je in Rio dus voor goud-zilver-brons wilt gaan moet je nu alwel investeren! :) De boys zijn in Apeldoorn alweer volop aan het trainen.

• DeRosa

Ja, maar ten tijde van Rio zijn er weer jongeren die wel wat ervaring van een O.S kunnen gebruiken en zo kan je wel doorgaan.

Met de beperkte startplaatsen op de spelen moeten de snelste starten.

• Kampen Go

De snelste moet in Londen starten en dat is Roy v.d.Berg.

Waarom al die geheimzinnigheid en geen duidelijkheid.

De rapen zouden gaar zijn als v.d.Berg gepaseerd wordt ten gunste van Teun.

Roy heeft de punten bij elkaar gefietst. Teun is geen snelle man meer op de sprint

Mulder heeft andere kwaliteiten.

Roy zijn hengeltje mee en zijn Yvonne mag ook naar Londen

• Zoek en gij zult vinden...

Even zoeken en je weet het antwoord:

http://www.nocnsf.nl/cms/showpage.aspx?id=4694 en klik dan op ‘normen en limieten’ rechts…

Het lijkt mij vrij duidelijk, geen top 4 op WB of of top 8 op WK.

En Kampen Go, waar baseer jij je op dat Roy de punten voor de sprint heeft gehaald?