Welke Nederlanders vandaag aan de start

• Bram1979

Hoi, Waar kan ik vinden welke Nederlanders vandaag aan de start verschijnen tijdens het Wk in Apeldoorn?

BVD

• Frans Rutten

Alles op www.tissottiming.com. Op een rijtje: Ellen van Dijk 3km q rond half 3; Tim Veldt begint op de omnium vanaf 15 uur misschien wel een missie richting medaille. Hijgenaar en Kanis tussen 15.30 en 16.00 op de 200m q. Maar.. krijgt Apeldoorn, nu de luchtdruk toch behoorlijk is gedaald, een sub 11,0s 200m tijd? Peter Schep komt als laatste van de Nederlanders om 19.15 uur op de puntenkoers in actie.

• bigben

Geen Kanis op de Sprint i.v.m. blessure, maar Yvonne Hijgenaar heeft in een ver verleden al eerder een plak gehaald. Ze is (weer) in vorm en hopelijk gaat ze ons ook deze keer verrassen!

• Frans Rutten

Drie zelfs, maar niet op de sprint. Als dit een belangrijke amerikaanse horse-race zou zijn, dan zou wedden op Yvonne (niet oneerbiedig bedoeld natuurlijk) van mij een gefortuneerd man maken. :D

• DeRosa

Niet oneerbiedig bedoeld maar wel zo gepost.

Een medaille op de sprint lijkt mij ook erg moeilijk maar omdat zo te uiten, ze reed gisteren een goeie 2 de ronde op de teamsprint en helaas door blessure leed in het team geen goeie race mogelijk.

Een regiment aan medailles voor jou voor je botheid lijkt mij ook waarschijnlijker (niet oneerbiedig bedoeld natuurlijk)

Nee, laat ik er nu maar gewoon niet op reageren.

Yvonne….er zijn ook een heleboel mensen die jouw prestaties wel zeer waarderen.

Go Yvonne Go

• Frans Rutten

Andersom kan natuurlijk ook. Zelden zo'n afgang gezien als gisteren van Sireau. Wat was er met hem aan de hand?

• Frans Rutten

Distantie is je in dit geval kennelijk vreemd. Als je consequent bent, zou je dan ook moeten reageren op mijn post over Sireau.

• DeRosa

Sorry dat ik effe niet online was.

Als jij met distantie bedoelt wat ik denk dan zit je helemaal fout in je denkwijze.

Over Kevin Sireau, wat moet daar dan op gereageerd worden…? Dat je met “zelden z'n afgang gezien” wellicht nog helemaal niet zoveel gezien hebt en je geeft zelf al aan dat je niet weet wat er aan de hand is. Lijkt mij enig terughoudendheid wel op z'n plaats.

Maar wel knap van je dat je mij toch uit de tent gelokt hebt want had eigenlijk voorgenomen niet meer te reageren op dit soort berichten……mijn excuses bij deze !

• soigneur

maakt niet uit welke nederlander er aan de start komt het is niks en het wordt niks.

kijk naar de deelnemers tot nu toe en naar de prestaties.

zeg nu zelf.

ga kijken hoe andere landen presteren en wat die renners er voor doen.

waar zie je Tim Veldt of Levi Heymans of Wim Stroetinga?????

vergelijk ze met de mannen die de weg en de baan combineren. zolang ze zich daar voor niet intresseren hou er maar meeop.

Jenning Huisinga zei het gister nog, ik moet meer op de weg gaan rijden. Te laat nu.

De vrouwen zeker de sprint dames maken geen enkele progressie. tijd en geld weg gegooid

sorry Robert.

• bigben

Als we het hebben over paarden valt Yvonne wat mij betreft toch zeker in de categorie tuigpaarden (en die doen zelden mee aan horse-races, zelfs in Amerika niet). Ik heb ook nooit willen beweren dat ze wel even een medaille op ging halen in Apeldoorn. Ik hoopte alleen op een (voor haar doen) goede klassering op de door haar te rijden onderdelen. Toen ik haar laatst sprak zag ze er niet alleen goed uit, maar zat ze ook goed in haar vel. Ze straalde van geluk! Ergens knaagde nog dat duiveltje van onzekerheid, maar dat houdt de atlete scherp. Ik laat mij graag overtuigen als anderen zeggen dat ze altijd in de schaduw stond van de goede prestaties van anderen (Theo Bos, Willy Kanis e.d.) Als zij van de coaches de aandacht gekregen had die ze verdiende (en dan bedoel ik dus op de baan/fiets) had er wellicht meer ingezeten dan er tot op heden uitgekomen is …