Yondi Schmidt laat Polen gaan

• Bnn-er

gelezen op twitter: Vanmorgen in overleg besloten het EK in Polen niet te rijden, teveel problemen nog met de rug. Nu fit worden voor Australië WB

• Verassend

.

• Liefhebber

Wie gaan er nu dan de team sprint rijden?

• Baanwacht

Aangezien er geen vervanger is opgeroepen neemt ons land niet aan de team sprint deel. De deelnemers moesten al eerder bij de UEC zijn aangemeld!

• peter

De teamsprint wordt nu gereden door Mulder-v.d. Berg en Hugo Haak. Yondi is afgehaakt wegens rugklachten waar hij tijdens de zesdaagse van Amsterdam en de wegsprint in Apeldoorn ook al last van had.

Laat zich nu intensief behandelen om fit mee te gaan naar Sydney

• DeRosa

Moedige beslissing om in het begin van het seizoen al te moeten afzeggen maar er komen nog genoeg toernooien voor Yondi dit seizoen. Forceren zou het slechtste zijn wat hij nu zou kunnen doen.

Nu de kans aan Hugo Haak die in een 2 strijd met Yondi in Alkmaar de selectie voor de teamsprint had verloren van Yondi.

Vera Koedooder ook al ziek thuis gebleven en Laura van der Kamp mag haar opwachting gaan maken en reist morgen naar Polen.

Succes Laura en Hugo en een zeer spoedige herstel voor Vera en Yondi.

• wielersport

Had yondi graag willen zien rijden na zijn ijzersterke optreden in amsterdam… Nu rijd hij ineens niet omdat hij last heeft van zijn rug… niet echt goed voor het team!

• Liefhebber

Jammer voor Yondi en het team. Ben wel benieuwd hoe Hugo Haak het er van af gaat brengen. Kan natuurlijk ook heel verrassend gaan uitpakken. Hugo zal zijn kans nu ruiken.

• ex-sprinter

Niemand van de voorgaande prikkers begrijpt iets van Yondi Schmidt.

Zijn blessure verbaast mij niets. Hij doet te weinig en dan ineens teveeel!

Het is altijd wat met hem.Laten we niet vergeten dat hij al lange tijd weinig tot niets presteert. Hij vindt geen nieuwe sponsor. Toont geen vooruitgang.

Tijdens de Amsterdamse zesdaagse stelde de Amerikaanse tegenstand niet veel voor.

Er mogen straks vijf Europese landen aan de teamssprint deelnemen in Londen.

Engeland - Frankrijk - Duitsland en dan Polen -Rusland - Nederland ?

Ik heb me op deze pagina al eerder kritisch uitgelaten over hem. Hoop dat ik ongelijk krijg!

• Kees Soutendijk

Het is niet aan ons om te oordelen of Yondi of Hugo de nummer 3 is. Iedereen is enthousiast over de bondscoach Rene Wolff en hij zal vast wel weten wie de beste is. Als hij vertrouwen in Yondi heeft moeten wij dat ook hebben. Voor nu in Polen moeten we Hugo het vertrouwen geven. Voor Yondi wens ik hem een voorspoedig herstel. Straks in Australië zal de bondscoach de sterkste van deze twee opstellen. Laat ze het maar samen uitzoeken want daar worden ze allebei sterker van.