zesdaagse van apeldoorn

• Sprinter

Ik zie net op de site van Omnisport (www.omnisportapeldoorn.nl) dat de zesdaagse niet meer op hun kalender staat. Dit zal dus wel officieel betekenen dat deze niet meer door gaat.

• Hagenaar

Ben het helemaal eens met soutendijk. Heb de laatste jaren alle zesdaagsen waarin de sprinters meededen, zoals Maastricht,

Tilburg en natuurlijk Amsterdam en Rotterdam bezocht. Heb Apeldoorn vanwege het ontbreken van de sprinters niet bezocht en met mij zes man van onze wielervereniging. Het lijkt mij dat juist met het aantrekken van de sprinters dat er meer plaatselijk publiek op afkomt, en zeker de regionale pers zal daar op inspringen. Wonen Teun Mulder ( Zuuk) en Yondi Schmidt niet in Apeldoorn ???.

• Kees Soutendijk

Als ik bij BF-one lees dat Teun Mulder en Roy van den Berg zekerheidjes zijn (aldus Hugo Haak) en Yondi Schmidt voorlopig de derde man is dan heb je het heren sprintteam compleet. Yvonne Hijgenaar en Willy Kanis vormen het dames sprintteam. De bondscoach is Rene Wolff. Dan heb je de hele Nederlandse sprinttop bij elkaar en laten die nu net allemaal al in de buurt van Papendal of Apeldoorn wonen of binnen kort gaan wonen. Ik denk dan ….. Apeldoorn grijp je kans. Ga een nieuwe formule bedenken voor een 6 daagse. Ga niet Amsterdam of Rotterdam met de traditionele 6 daagse in het vaarwater zitten maar wees inventief. Desnoods geen 6 daagse maar een sprint 3 daagse. Laat Joske een paar rasechte Apeldoorners uitnodigen, zet Libema er bij en trek een fles wijn open en bespreek dit met elkaar. Dan moet daar toch iets heel moois uit voort kunnen komen.

• Sprinter

Gaat die nou door of niet?

Joske…. jij schijnt het dichtst bij het vuur te zitten…. geef eens opheldering

• Joske

Klopt wel dat ik dicht bij het vuur zit.