Wie tippen wij als kampioenen NK Omnium ?

• Dock

Wat een gezeik,wees blij dat er ook sprinter waren anders was het wel een beetje mager veld…

En er ook jongens zijn die wel meer kunnen als sprinten dit wel een hele goeie test was.

En uiteindelijk gaat het toch om dat je het als renner naar je zin heb gehad en allemaal weer een

ervaring rijker zijn…..

Dus kap met dat afzeiken van“sprinters”(td)

• DeRosa

Iedereen die mij kent weet dat ik juist zeer voor de sprinters ben en dat ik ook meestal op de hand van sprinters en sprintsters ben, maar wat ik vind is niet zo belangrijk maar als jij je ook een beetje verdiept in de sprinters en sprintsters zal je te weten komen dat zelfs en vooral zij vinden dat het omnium niet echt iets voor hun is maar dan moet je wel een beetje interesse in de baan sport hebben. Dat vele het gaan zien als een training komt het NK niet echt ten goede.

Maar goed, voor jou (of moet ik zeggen jullie) is alles schijnbaar “gezeik”

• Herogewier

Ik denk meer dat ze af en toe uit overtuiging bepaalde keuzes maakt. dat kan zijn zoals gezegd dat ze vaak zal kiezen om niet te fietsen maar andere activiteiten de voorkeur geeft. Iets wat denk ik iedereen doet. Wanneer zei nodig acht om wel te fietsen, doet ze dat wel. Volgens mij iets wat iedere mens doet in alle dingen waar ze voor kiezen. Als dat inhoudt dat je daardoor voor bepaalde ploegen niet kan fietsen, bepaalde wedstrijden niet kan rijden een bepaald nivo niet haalt dan zei dat zo.

In theorie kan iedereen een leuk schematje opstellen wat het perfecte topsportertje zal opleveren. Wellicht de mensen die na hun topsportcarriere in een diep dal terecht komen. Moeten we iedere sporter zijn vriendinnetje afpakken, zijn uitspattingen, zijn patatje, zijn geloof, enz… De mooiste sporters zijn vaak die mensen die eigen keuzes maken, die dingen doen die anders zijn, die daar kracht uit putten. Tuurlijk een topsporter heeft dicipline, moet er erg veel voor laten, maar laat nooit je eigen ik in de steek.

• kaaskop

Waren de sprinters eerst kansrijk, nu zijn ze kansloos. Het waren wel leuke wedstrijdjes, maar wel wat erg weinig deelname soms. Heb weer genoten van Vera, wat een klasbak is dat toch! Meid, laat ze lekker over je kletsen, jij lacht het laatst! Op naar Kopenhagen!

• DeRosa

Wie klaagt er dan over Vera Koedooder? Mijn ervaring is dat bijna idereen blij is dat ze weer op de baan te bewonderen is en dat ze ook heel veel plezier weer in het baanrennen heeft.

• kaaskop

@ De Rosa: ik volg Veer al wat langer, in Alkmaar en op de weg. Gewoon omdat ik haar graag zie ……. fietsen! Dus niet (alleen) omdat het een mooie meid is hahaha! Maar als je hoort en ziet wat er over haar gezegd en geschreven wordt (ook op dit prikbord) is dat vaak negatief, helaas! Als ze van sponsor of team verandert ligt het aan haar. Wint ze, dan was er wellicht geen concurrentie van betekenis enz. enz. Er is altijd wel iemand die wat heeft te z…..! En iedereen die haar een beetje kent weet: dat verdient ze gewoon niet. Ze heeft slechte momenten (o.a. door blessures), maar ze hoort gewoon bij de top van ons kikkerlandje! Ook in Kopenhagen kunnen we denk ik op haar rekenen. Vera: heel veel succes, go for it babe!

• DeRosa

Ik ben het met je eens dat er voorheen veel idiote dingen werden geschreven maar dit seizoen en de keren dat ze heeft gereden in Alkmaar was toch iedereen toch wel positief over Vera. Ik ben blij dat ze weer de lol heeft gevonden en meteen loopt ook alles beter bij haar.

Ik denk dat sommige mensen het niet kunnen hebben dat ze wil winnen zoals iedere sporter eigenlijk, ik hoop dat haar weg seizoen ook zo voorspoedig gaat verlopen maar dat we haar op het podium gaan zien in Kopenhagen eind maart dat geloof ik ook.Met 1 ding ben ik het niet met je eens….ze is niet alleen top in ons kikkerlandje maar ook mondiaal want haar medaille van Beijing wordt wel gewaardeerd in het baanwereldje.

Go Vera Go !

• Joske.

Wij hebben Vera in Apeldoorn altijd als een prima meid ervaren.

Als eerste bereid in de Zesdaagse te komen rijden, zonder voorwaarden te stellen en zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen.

Kunnen sommigen een voorbeeld aan nemen qua instelling en mentaliteit!

Echte sportvrouw!

• DeRosa

Helemaal mee eens