Volgens mij was er afgelopen weekend toch een aardige delegatie
Beste Michel.
Je moet wel goed ingelicht zijn. De datum was inderdaad al in augustus bekend, maar….. toen was het alleen een NK voor Elite/Belofte en Vrouwen. De Junioren zijn daar veel later aan toegevoegd. (ik weet niet precies wanneer, kan dat niet meer ontdekken)
En inderdaad…. De Belgen laten niet verstek gaan. Vorige week waren ze met een delegatie van 27 (!) renners (junioren) in Apeldoorn en ook vorig voorjaar mei zijn ze daar geweest tijdens de interland.
Dus…… eerst even research plegen en dan pas je mening naar buiten brengen.
Ik denk zelf, gezien de competitie in Apeldoorn vorige week dat de jongens en meiden liever in België waren gaan fietsen dan een NK Omnium waarvan de onderdelen hetzelfde zijn als in december al in Alkmaar gefietst hebben.
Ik denk zelf….je kan het nooit voor iedereen juist doen. Het NK omnium is aanstaande en wie liever naar Belgie wil gaan die doet zijn best maar. Hoe en wat en door wie er wat georganiseerd gaat worden zijn er altijd wel voor en tegen strevers, is ook niet erg en soms ook goed om alles op een hoger plan te krijgen maar het feit is er dat het NK omnium verreden gaat worden. Als al dat kritiek er nou veel eerder zou zijn geweest dan had het misschien nog wat zin maar nu……..?
Goed zo De Rosa
Geen geneuzel over dingen die gelukkig allang in gang zijn gezet. Hulde voor de interland in Gent maar ook in Alkmaar komen allebei de selecties van zowel Coach Robert Slippens aan het vertrek en die van René Wolff dus kwaliteit is gewaarborgd.
Dan even over de heren renners en dan de junioren afgelopen dinsdag was het Flynth koppel omnium weer voor de liefhebbers maar wat schetst mijn verbazing er kwamen welgeteld 6 renners op af. En de heren weten dat elke dinsdag dit omnium wordt verreden ! Dus ruim van te voren ! ( in september 2009 al)
Of zijn de heren van een weekendje rijden op Apeldoorn nu al moe ? Toen ik fietste stond ik vanaf mijn 14e jaar op de steiger te timmeren en geen gezever over geen zin hup met de geit…. En nu laten de heren renners die mensen in Alkmaar voor jan met de korte achternaam staan… alleen de jury mocht nu de bloemen mee naar huis nemen… een pleister op de wonde….
We willen dan wel vertellen hier dat de organisaties dit of de KNWU dit of dat moeten doen… maar die mannen moeten gewoon fietsen en niet L…..n
Als wij in Londen wat willen betekenen dan moet er nu op de latten gereden worden …
gr. Kübler B)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?