Wereldbeker Beijing

• DeRosa

Wie weet hoe de selectie eruit ziet die vandaag op weg zijn gegaan naar Beijing voor de laatste wereldbeker wedstrijd.

• shevuno

Hoy Rosa

Ik dacht dat jij meestal uren zat te turen bij die mannen van bf-one.com en daar heeft al een tijdje geleden de gehele WB afvaardiging op gestaan in de baanwacht dacht ik

http://www.bf-one.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1106:bw&catid=45:alles-van-de-baanwacht&Itemid=73

Moet je maar effe lezen

Zou zeggen voortaan die rommelsite van bf-one.com nakijken dat krijg je alles wat je maar wilt en niet wilt…

Mazzel shevuno B)

• DeRosa

Waar jij het vandaan haalt dat ik uren op die site zit te kijken weet ik niet, rijkelijke fantasie zeker. Ik zit voor een lange tijd in India en heb hier niet altijd de beste verbinding en soms helemaal geen verbinding. Normaal komt de KNWU met die gegevens over de selectie maar die heb ik gemist. Door jou reactie maak ik uit dat je geen fan bent van de site van BF maar toch heb je hem bekeken, hypocriet wel een beetje vind je niet?

• DeRosa

Maar ondanks dat toch bedankt en inderdaad dit heb/had ik gemist.

Gegroet door DeRosa

• ome Cor

Weet er iemand of de wedstrijden in beijing te volgen zijn (streum ofzo)

de sprintploeg is trouwens van den berg, mulder en haak.

• DeRosa

Zou echt niet weten of er een live stream is maar de uitslagen zijn vrij snel te bekijken op Tissot Timing.

• DeRosa

Willy Kanis 5de en Yvonne Hijgenaar 12de plek op de sprint. Dit is ook gezien de tijden die gereden zijn in de qualificatie toch wel teleurstellend te noemen. Zou dit iets te maken hebben met gereserveerd rijden voor het WK in maart of zijn er andere oorzaken?? Ik had stellig gedacht (gehoopt) op hogere klasseringen en zeker omdat ook sommige wereldtoppers er niet bij zijn.

• shevuno

Rosa

Willy heeft punten zat voor het WK ticket en Yvonne zal nooit hoger komen in dit sprint geweld welke landen er ook meedoen. Gewoon realiteit dat moet je toch zo langzamerhand wel inzien of heb je een zonnebril op ?

Hijgenaar is goed op de teamsprint met Kanis samen maar daar blijft het ook bij misschien dat haar kansen in het omnium erop vooruit gaan maar dat is een mix waar ze ook overal goed in is.

Dus kunnen we concluderen dat Kanis hier even gespeeld heeft met haar tegenstanders en Yvonne weer de bevestiging heeft gekregen niet als sprintster is geslaagd !

Shevuno

• DeRosa

Yvonne Hijgenaar heeft zelf al vaak genoeg verklaart dat ze geen echte sprintster is maar veel beter is in het omnium dus dat komt voor haar nu goed uit op de O.S.

Na haar overstap naar de wielerbaan kwam zij verdienstelijk uit op de 500 meter en door gebrek aan concurrentie in Nederland weet zij zich te handhaven op de sprint.

Hoe weet jij dat Willy Kanis gespeelt heeft met haar tegenstanders, de kleine finale wint ze wel dan zal ze toch zeker ook wel in de grote finale hebben willen zitten.

Of ik wel of niet een zonnebril op heb doet hier niets terzaken.

Wel is zeker dat nog steeds Hijgenaar de 2de sprintvrouw is in Nederland al is de afstand met Willy aanzienlijk, de puntentelling heb ik niet hier voorhanden maar het kan ook zomaar zijn dat zelfs Hijgenaar genoeg punten heeft voor het sprintnummer op het WK al zou ze daar naar eigen zeggen gaan voor de teamsprint en het omnium.

Gezien haar tijden die ze al een keer heeft gereden dit jaar zijn de prestaties op de sprint in Beijing wel tegenvallend en kan zij dat beter……..of ben jij stekenblind, met of zonder bril want dat heb je nu ook wel bevestigd.

• liefhebber

van wielermagazine.com

Koedooder wint scratch

22 januari 2010 - Vera Koedooder is vandaag op de openingsdag van de werelbekerwedstrijden op de baan in Beijing winnares geworden van de scratch. Eerder werd ze al zesde op de individuele achtervolging. Willy Kanis drong op de sprint niet door tot de halve finales. Zij werd in de kwartfinale uitgeschakeld door Anna Meares en moest zich tevreden stellen met een vijfde plaats