Zesdaagse Bremen live te volgen op internet

• Joske

Ja, ja, maar gaan we nog fietsen of blijft het Kaiser Sercu en Milord van een namaak Piaf?

• Joske

Daar gaan we weer: Dernykoers. Leuk Reclame.

• Herogewier

Marvulli beslsist het in de laatste sprint ( de goede sprintersbenen ineens weer terug ) En Risi wint dan voor de eerste keer in Bremen.

was wel een mooi afscheid van Risi met motorclub/ vader/vrouw en nog veel meer. Jammer dat we straks niet meer van dit fenomeen kunnen genieten.

Van Bon/Stam toch nog van het podium gevallen in laatste jacht.

• HarrieH

Dinsdag finaleavond even een minuut of 10 gekeken (plm 22:30 uur).

Vaste camerapositie

Om de 2 minuten (?) het beeld een paar seconden “bevroren”, opnieuw laden ?

Lege tribunes ?

Kon me niet echt bekoren, maar uiteraard beter dan niks. Wellicht was het op andere momenten beter.

• Herogewier

Het was inderdaad niet altijd even goed te bekijken en veel reklames, al viel dat in de slotjacht mee. Maar beter dan niks. De tribunes leken mij inderdaad ook erg leeg, maar dat was in Rotterdam na 22:00 uur ook zo dat er al veel richting huis vertrokken.

De organisator vertelde overigens vol trots de data voor volgend jaar en hoopte dan iedereen weer te zien, dus die gaat er wel van uit dat ze door gaan.

• JP VandenAbeele

Hallo,

Misschien begrijp ik het verkeerd want ik kon elke dag op sport.nl live naar de Zesdaagse van Rotterdam kijken.

Beeld en geluid waren prima.

Groetjes

JP VdAb

• Baanfan

Hallo,

Deze topic dateert van januari 2010 toen was inderdaad geen live stream van Rotterdam

Afgelopen week was er wel een livestream, met goed beeld begrijp ik dus. Ik ben er alle dagen live bijgeweest dus geen stream gezien.

• Herogewier

Bijna alles is nog terug te zien op sport.nl dus je kan nog even kijken hoe het was, of als je een spannende sprint nog eens wilt zien.

• jackie

pfffff, zesdaagse rotterdam was wel live te volgen hoor!!! via www.sport.nl

• Herogewier

Blijft leuk zo'n topic van een jaar oud :) Wakker worden Jackie, ik weet 't was een week lang laat met de livestreams.