NK baan 28 t/m 30 december

• theo

DeRosa van u had ik een betere bijdrage verwacht.

U heeft het programma voor de jeugd en nieuwelingen blijkbaar niet goed gelezen.

Het gaat er juist om de jeugd voor de baan te behouden of warm te maken voor een winter op de baan.

Kijk ik naar mijn eigen kinderen. Die wilen graag het NK rijden. Ze kijken er echt naar uit.

Maar niet op deze belachelijke manier. 1 dag aub, dan is het voor alle renners/sters leuk en spannend.

Gelukkig zijn er leuke wedstrijden zat.

Zondag 27 december zijn er jeugdwedstrijden op Sloten.

Voor de zuidelijke landgenoten, 26 en 27 december zijn de open vlaamse kampioenschappen te Gent.

En op zaterdag 9 Januari is er een landelijkjeugd toernooi te Apeldoorn,

waar ze er wel een mooi programma van maken.

Ik hoop dat daar veel jeugdrenners naar toe gaan om lekker te fietsen.

• Gifkikker

Beste Theo

Je bent een zeurkous maar je hebt zeker een punt. Maar de volgende vraag borrelt bij mij op.

Heb jij je in verbinding gesteld met de KNWU en dan vragen met de beleidsmakers en programma makers van dit NK sprint en Jeugd etc…

Daar naar toe mailen en dan een zak met handtekeningen en mailadressen van al die zwijgzame ouders die net als jij dit doen om jeugd een kampioenschap te bezorgen op maat en op 1 dag.

Je maakt dan een voorbeeld en een beetje onderbouwing erbij en volgens mij krijg je zeker antwoord …. of ze het nog gaan veranderen is te bezien maar het is te proberen.

Want Theo je kunt hier op deze prikpage wel gaan zitten zeveren en te balken maar schiet je niets mee op. Gewoon daar naar toe waar je ook antw. van kan verwachten en niet van mij of De Rosa etc….

Veel succes en laat horen of je geslaagd bent…

(P.S.) Ik lees trouwens weinig medestanders voor jou standpunt….. maar dat zijn de grijze muizen…. respect dat jij je nekt uitsteekt…X(

• DeRosa

Mijn reactie was bedoeld voor het gekif welke baan favoriet is Apeldoorn of Almaar of Sloten, we moeten blij zijn met 3 mooie banen in ons land.

Ik ben zeer voor de jeugd om die naar de baan te krijgen voor deze mooie sport en het is idd een ongelukkige programma maar als Apeldoorn het zoveel beter had gekund en zeker ook efficienter dan hadden ze harder moeten lobbyen voor dit NK. Vooralsnog heb ik niet al te veel vertrouwen in de KNWU maar 1 ding is mij wel duidelijk dat als het beter-sneller en goedkoper kan dan zijn ze bij de pinken.

Hoe het ook georganiseerd gaat worden…iedereen naar de zin maken is een utopia.

Ik ben verheugd te lezen dat jou kids erg enthousiast zijn voor dit NK en ik hoop dat ze goed rijden en een leuke ervaring rijker worden en ook hopelijk dat een der ouders tijd heeft hun op en neer te rijden.

• Joske

Ho, ho,

het heeft niets met lobbyen van Apeldoorn te maken of dat het daar efficiënter had gekund.