UItslag dag 3 UIV?

• Kübler

Edwin toch nog even terug komend over dit prikbord dat door mij regelmatig wordt bezocht,nog even dit .

Wielrennenpagina.nl Prognosis today: 84.868

Baanwielrennen.nl Prognosis today: 876

geprikt om 21.50. uur.

Geeft aan wat er te halen is op dit medium, voor velen weinig en ik vind er altijd wat.

Ik sta er niet meer van verstelt dat de balans ver te zoeken is tussen baan en weg. Maar Edwin in Alkmaar is René Kos hard bezig om de schouders er onder te zetten en ik wil mijn steentje bijdragen. Na afloop van dit baanseizoen gaan we met een groep mensen in de denktank en proberen wegen te vinden die gaan leiden tot meer bezoekers richting Sportpaleis Alkmaaar en wellicht ook naar onze twee andere prachtige sportaccommodatie's die Nederland nu rijk is.

Edwin jij kent vast nog wel dat TV programma Geef nooit op ? nou in Alkmaar geven ze nooit op.

gr. Rob.

• edwin

Ik was van plan niet meer te reageren, maar nu ik zo direct word aangesproken kan ik het toch niet laten (ook al heb ik eigenlijk niets toe te voegen).

Geef nooit op (het tv programma ken ik overigens niet), zeker, maar tegelijkertijd moeten we realistisch blijven. Het is voor ons (ja, ook voor mij) onbegrijpelijk dat baanwielrennen zo weinig publiek trekt, er is veel meer te zien dan bijvoorbeeld bij wielrennen op de weg of schaatsen. Maar dit prikbord heeft weinig invloed op de bezoekersaantallen, denk ik. Prikbordbezoekers, waaronder ikzelf, hebben waarschijnlijk een bovengemiddelde belangstelling voor (baan)wielrennen en laten zich niet wegjagen omdat een of andere prikker iets negatiefs roept.

De schouders eronder zetten, genieten van de sport, er aan werken dat het niveau dat in de afgelopen tien jaar in Nederland bereikt is behouden wordt, en proberen anderen er ook enthousiast voor te maken. Mijn bijdrage is minimaal, en zal voorlopig niet groter worden (sorry), hoe graag ik dat ook zou willen. Ik hoop van ganser harte dat anderen er meer voor over (blijven) hebben en dat ze succesvol zullen zijn. Ik volg het met belangstelling, en probeer op afstand wel mensen naar Alkmaar te dirigeren, maar dat lukt maar zeer beperkt. Helaas.

Laat dit mijn laatste bijdrage in deze discussie zijn, we kunnen onze tijd nuttiger gebruiken.

• o ja

zorg eerst eens voor meer deelnemers,zo is er echt geen zak aan.