Is er animo om naar UIV te komen kijken?

• cire

Voor een internationaal programma is € 7,50 per dag natuurlijk niet veel geld. Bij bv marathonschaatsen betaal je net zoveel. Voor voetbal een veelvoud, zelfs bij de eerste divisie.

• jan

vind ik ook toegangs prijs is goed dat moeten ze zeker hebben ..

maar rob vraagt hoe wordt het beter bekend..

• Kübler

Hey Bondscoach

Gratis kun je elke dinsdagavond naar binnen, of je nu publiek bent of renner om mee te doen aan het programma ….allemaal gratis waar vind je dat ? Een goed product mag wat kosten dat vinden de mensen niet erg. Maar het product is niet bekent genoeg !!!!!

We moeten iets vinden en misschien is het er al alleen in Alkmaar Amsterdam en Apeldoorn willen ze meer publiek en renners naar de banen trekken. Hoe gaan we dit varkentje wassen ?? Als de toegangsprijs van € 7,50 de boosdoener is dan is het echt Crisis.

Nee daar geloof ik niet in….De PR van het baanwielrennen moet beter en het product moet worden geoptimaliseerd ! In Alkmaar erger ik me mateloos aan een half uur pauze in het programma ! Gewoon koffie op de tribune en pilsje of een ijsje kunt consumeren op de tribune geen probleem … en het programma is dan een half uur eerder klaar. De renners vaak nog school studenten kunnen even goed op tijd naar de koffer. DE fans gaan dan na afloop nog even nababbelen in de kantine. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk ?

En tijdens de wedstrijden en er omheen goed muziek die een beetje sfeer brengt in dat paleis….

Kortom laten we onze schouders er onder zetten.

Frank Boele heeft ook drie zesdaagses op zijn naam staan . En die heeft ook heel wat hobbels moeten nemen … en elk jaar komen er meer mensen naar zijn zesdaagse projecten kijken….

Maar laat je gedachten maar gaan en schrijf het hier maar op …alle positieve bijdragen helpen naar het optimale plaatje voor Alkmaar en hopelijk ook voor Amsterdam en Apeldoorn.

gr. Rob.

• HarrieH

Zou best een willen kijken (of vaker), maar de reistijd en reiskosten zijn voor mij simpelweg te hoog. Zal voor meerdere mensen gelden.

• Herogewier

Ja daar zit ik ook tegen aan te hikken, maar dan nog zijn de namen niet direct de jongens die je kent.Dat is het hele probleem bij wielrennen aan het worden. Bij een elitekoers kent de gemiddelde mens uit de buurt ook geen enkele renner meer. En dat zal ook bij de baanzijn. Een wielerliefhebber zal je mischien nog van wat verder weg kunnen trekken, maar de grote groep toeschouwers zullen uit de buurt moeten komen. Dus in de regionale/plaatselijke pers gestructureerd continu veel de renners in de schijnwerpers zodat ze bekend worden bij het publiek en dat publiek ook de intresse krijgt om eens te gaan kijken naar die gasten.

• Pieter

Neem is contact op met een hogeschool o.i.d, en laat een student/student een onderzoekje doen in de vorm van een stage. Kost je ‘bijna’ niks en heb je toch een plan waar je iets mee kunt doen.