Is er animo om naar UIV te komen kijken?

• Kübler

Drie dagen internationale talenten op de piste in Alkmaar.

Echt iets voor de baanliefhebbers onder ons en neem beslist ook een vriend mee en vriendin of fam. en of buren.

Er kunnen 2500 mensen rondom de piste van Alkmaar dus plaats genoeg.

Is er wel genoeg animo voor een dergelijk evenement als de UIV CUP.

De baanliefhebbers in Nederland zijn nu aardig verwent met drie indoor wielerbanen, maar groeit ook de belangstelling om naar baanevenementen te komen kijken mee met deze ? De miljoenen investering moet toch niet gaan verdampen zodat ze binnenkort de houten pistes weer in de houtkachel gaan verbranden.

Als ik dinsdag rond de baan van Alkmaar kom kijken dan tref ik daar 26 mensen op de tribune en dat is geen geheim. IK vind dat veel te weinig maar wat kunnen we er met elkaar aan doen om meer publiek naar de piste te krijgen ?

Alkmaar is een voorbeeld maar ook Amsterdam en Apeldoorn kampen met deze problemen. Dus moet het (mijn inziens) imago eens lekker opgefrist worden om meer mensen om de piste te krijgen. Zodat er meer sfeer komt in en om de fantastisch mooie Velodrooms die Nederland nu rijk is.

Drie dagen is er een mooi top peloton baanrenners die gaan strijden om de hoogste eer in de UIV cup finale. Robert Keemink de DJ die altijd op de zesdaagses voor de juiste sfeer zorgt is er ook drie dagen.

Alleen kan Robert niet voor sfeer zorgen dat moeten we met zijn allen gaan doen, dus laat nou alles eens de boel en kom naar Alkmaar. En als U goede ideeën hebt om de baansport meer en meer in de lift te brengen ……schrijf het op hier op de prikpagina voor de piste.

Groet Rob Duin. (liefst goede ideeën of suggesties, en vertellen hoe het beter kan c.q. nog beter )

• Herogewier

Ik weet niet of een ÚIV cup daar genoeg voor in trek is, maar je zou kunnen proberen om clubs aan te schrijven dat ze er een soort clubavond of zo van maken en met een groep komen. Dan met iets leuks er omheen, of wat eten. Een beetje met die insteek.

Welke dagen is het precies ook al weer en van hoe laat tot hoe laat ?

• Kübler

Vrijdag 6 februari / Friday

19.30 uur sprinters voorstellen rijders

19.35 uur 200 meter kwalificatie

19.40 uur UIV koppels voorstellen rijders / Presentation teams

19.45 uur UIV scratch (1 per koppel) / Scratch (1 rider per team)

20.00 uur UIV Leidersrace ( 1 per koppel) / Leadersrace 1 per team (every lap 2 , 1 point(s)

20.15 uur sprinters halve finales sprint

20.20 uur UIV koppelafvalkoers / Team elimination

20.35 uur sprinters finales sprint

20.40 uur PAUZE

21.00 uur sprinters keirin

21.10 uur UIV jacht 40 min. + 40 ronden Madison 40’+ 40 laps

22.00 uur sprinters huldiging leider na 1e dag

22.05 uur UIV huldiging leider na 1e dag / Victory Ceremony 1st day

22.10 uur EINDE Programma

Zaterdag 7 februari / Saturday

19.30 uur sprinters voorstellen rijders

19.35 uur 200 meter kwalificatie

19.40 uur UIV koppels voorstellen rijders / Presentaion teams

19.45 uur UIV puntenkoers (1 per koppel) / Points Race (1 rider of each team)

20.00 uur UIV afvalwedstrijd ( 1 per koppel ) / Elimination Race (1 rider of each team))

20.15 uur sprinters halve finales sprint

20.20 uur UIV 500 meter koppeltijdrit / Team Time Trial 500 m.

20.40 uur sprinters finales sprint

20.45 uur PAUZE

21.00 uur sprinters keirin

21.10 uur UIV jacht 40 min. + 40 ronden / Madison 40’+ 40 laps

22.00 uur sprinters huldiging dagwinnaar + leider na 2e dag

22.05 uur UIV huldiging dagwinnaar + leider na 2e dag / Victory Ceremony 2nd day

22.10 uur EINDE Programma

Zondag 8 februari Sunday

14.00 uur sprinters voorstellen rijders

14.05 uur 200 meter kwalificatie

14.10 uur UIV koppels voorstellen rijders / Presentation teams

14.15 uur UIV koppelafvalkoers / Team Elimination Race

14.30 uur sprinters halve finales sprint

14.35 uur UIV puntenkoers (1 per koppel) / Points Race (1 rider per team)

14.50 uur UIV leidersrace (1 per koppel) / Leaders Race every lap 2 or 1 point(s)

15.05 uur sprinters finales sprint

15.10 uur UIV 250 meter (koppel) / Team Time Trial 250 m.

15.35 uur PAUZE

16.00 uur sprinters keirin

16.10 uur UIV jacht 40 min. + 40 ronden / Madison 40’ + 40 laps

17.00 uur sprinters huldiging sprint 3-daagse

17.05 uur UIV huldiging Intersport Megastore UIV-cup 3 daagse / Victory Ceremony 3 D

17.10 uur Huldiging winnaar UIV-cup 2008/2009 / Victory Ceremony total competition

17.15 uur EINDE Programma

• Kübler

Beste Hergowier.

Zitten mogelijkheden in maar dan denk ik meteen aan districten. Een vereniging heeft niet altijd zomaar een renner of 12 om een partij te zijn.

In Apeldoorn hoor ik ook nog teveel Maas van Beek !

We moeten bouwen op toekomst en niet op het verleden.

Maar een club treffen is een item en houden we erin.

gr. Rob Duin

• jan

Denk dat je alleen meer volk naar de baan krijg als ze snappen waar ze naar toe gaan .de enige mogelijk is bewegende beelden ,dus de tv, meer bij de baan krijgen. Dus rob denk dat je meer moet filmen en die naar regio 22 sturen.denk dat niet veel mensen weten wat een koppel koers is.

Misschien een mooie zaal voetbal wedstrijd ,voor de koppel koers krijg je ook een keer ander publiek bij je koppel koers ,wie weet blijven ze even zitten .Of iets anders op het midden terrein .

groet.. Jan ik kom wel

• jan

Mooie striptese op midden terrein tussen door voor 100 eur heb je er een

Dan kom ik zeker.

• jan

Rob misschien jeugd op vertoon van hun lecentie gratis entree .En nodig wat clubs uit, voor al jeugd van clubs, weet zeker dat ze het voor een keer leuk vinden

groetjes jan

• Pino zewanenoonlie

Goede muziek!

• jan

die is er al muziek

Zit er nog even over na tedenken, maar Rob zit het sportpaleis niet te veel achter over ,of zie ik dat verkeerd .Je moet je als bedrijf ,, je zelf ook een beetje promoten .nodig elke week een andere club uit en laat ze een uurtje op de baan rijden. en vooral jeugd.

groet Jan

• Bondscoach

Toegngsprijs verlagen. Renners op vertoon van hun licentie gratis naar binnen.