WB selectie China (Bejing

• Baanman

Mee eens!!!!!

• Baanvrouw

We kunnen natuurlijk niet ontkennen dat Amy uitzonderlijk heeft gepresteerd tijden de kampioenschappen, maar als er gepraat wordt over bepaalde voordelen, traingingsmogelijkheden, materiaal en uitnodigingen voor wedstrijden wordt dat altijd met een verzachtende hand weggewuifd.

Ik kan me nog goed herinneren hoe in de afgelopen jaren de zoon van Egon van Kessel elke keer werd afgebrand op de diverse prikpagina's.

Dus laten we nu lekker doorprikken en bepaalde zaken bespreekbaar maken, zodat men misschien ziet hoe de vork in de steel zit.

• Purk

De tijd zal het leren of Amy inderdaad over meer talent beschikt dan een aantal andere juniorvrouwen of dat ze toch wel de nodige voordelen heeft aan het feit dat haar vader bondscoach is/was. Want laten we eerlijk zijn, hij is wel een prachtige kruiwagen natuurlijk! Neem alleen al het meetrainen met de groten toen ze nog officieel jeugd was.

Maar ik betwijfel het of ze over meer talent beschikt dan enkele andere juniorvrouwen die al die kansen en gemakken niet hebben en alles zelf moeten zien te doen en uitvinden.

Tuurlijk is Amy een talent! Maar is ze een GROTER talent dan sommige anderen?

Hoeveel ervaring heeft Amy na al die jaren onderhand? En hoeveel kansen heeft zij gehad die voor die anderen totaal niet aan de orde waren? En hoeveel ervaring hebben die paar anderen waarvan het talent nu niet of veel minder wordt gezien?

Zou Amy al die medailles ook gewonnen hebben als ze niet zo'n pa had gehad?

De tijd zal het leren ;-)

• appel

Ben bang van niet

Sommige houden zich aan de leerplicht en kunnen niet naar spanje om te trainen met de groten.

maar tot maart wie appelen vaart wie appelen eet en ieder nadeel heb zn voordeel

Nou ben ik bang dat ze daar bij die knwu niet echt hard op zoek zijn naar iemand anders want er is in die jaren ook niemand in de buurt geweest om maar een stukje opleiding te volgen om te worden wat heer pieters is.Hij dulde geen mensen onder hem.Als hij je niet mag of mocht dan werd er niet eens tegen je gesproken en als hij je onderuit kon halen dan liet hij dat ook niet.

• BS

Voer voor psychologen:

Komt de broodnijd hier voort uit een gebrek aan zo'n vader of gewoon uit een gebrek aan talent.

• P.S.

Denken jullie nou echt dat de volgende coach (Slippens?) een renster als Amy thuis gaat laten? Whahahaha! Eg nie!

Denken jullie dat het inzicht en de trainingskennis van Pa Pieters na zijn vertrek niet meer op zijn eigen kinderen zal worden overgedragen? Whahaha, Eg wel! Dat is nu toch ook niet anders geweest?

Dus..deze zegereeks zal zolang Amy hier zelf voor de volle 100% achter blijft staan nog wel even doorgaan. Inzet, motivatie en koersinzicht is ook een talent, wellicht het grootste van allemaal! En zolang Amy bereid is hier haar trainingkilometers voor te willen maken dan blijft zij hoog in de uitslagenlijsten voortkomen! Blij toe overigens, een talent in huis te hebben zoals Amy doet ons ECHTE liefhebbers enorm goed, want wat rijdt dit meisje altijd aanvallend!!!

P.S.

Ook broer Roy wist met Ismael Kip nu de zesdaagse van Rotterdam te winnen, toeval? Whahaha, jullie laten mij lachen…

• liefhebber

Waarom sturen ze Pieters als ze ook Wild en Koedooder kunnen sturen????

Of zie ik het verkeerd?

• Marianne

Een aantal sterke Nederlandse baanwielrensters geven op dit moment de voorkeur aan de weg; het gaat dus ook om eigen keuzes van rensters.

Het is juist mooi dat een zeer getalenteerde junior-vrouw wel haar kansen wil beproeven in een internationaal veld op de baan. Andere dames met dezelfde fysieke en mentale mogelijkheden zouden die kans ook krijgen van Dhr. Pieters, daar ben ik zeker van.

Een ander puntje wat hierboven aangekaart is, is het materiaal, maar wat voor fiets dan ook, de coureur moet zelf trappen hoor. Dus ook als je vader Peter Pieters heet en er kan (misschien?) wat geregeld worden qua materiaal.

Ik vind het knap van bondscoach Pieters dat hij zich van eventuele kritiek niks aantrekt, maar gewoon de beste beschikbare renster meeneemt. Een renster die met het oog op Londen (en verder) best wel wat internationale ervaring kan gebruiken en dan gaan wij daar wellicht allemaal nog plezier van hebben.