Jij fiets zeker niet op de baan he jij bent dat niet gewend zeker dat je ouders of een begleider voor je klaar staat!!!!!!
hej pepe,
Mischien is het wel handig om eens te gaan kijken hoe het zit met de baan wedstrijden,want aangezien jij overal op reageerd!!schijn je nergens verstand van te hebben!
En als er nou is wat gebeurt met een valpartij of iets dergelijks dat er gewisseld moet worden,hoe weten de mecaniekers nou wie er vallen en welke wielen voor die gene zijn leg dat eens uit:S
Gewoon helenmaal @!#$ geregeld de gene die geen nk fietsen die weten niet eens hoe belangrijk zo iemand voor die gene kan zijn!!
groetuh
heey Piet,
jij kan hiuet toch niet gaan roepen dat de junioren voor zich zelf moeten gaan zorgen en of alles regelen.
Tuurlijk zouden er een paar tussen zitten die dat doen maar ik kan je vertellen zeker bij een nk is het handig als je een ouders bij je heb die alles voor je regelt,de meeste komen voor een nk te rijden,dus voor het fietse,
Ik denk dat er toch bij de ingang zeker een paar mensen staan,die gewoon allenmaal naar binnen willen,
hoe zullen ze dat gaan oplossen?
grt.
Vorig jaar in Alkmaar streken er complete families neer op het midden terrein. Stoelen die er stonden voor renners werden ingepikt en coureurs konden op de koude vloer gaan zitten.
Dit jaar zijn op alle kampioenschappen de regels behoorlijk aangescherpt en op sommige momenten terecht en op andere onterecht.
Ik snap wel waar de schoen wringt! Als begeleider heb je GRATIS toegang en anders moet je betalen. De meeste ouders zijn wel bereid om 200 euro aan brandstof erdoor te jagen in een weekend maar als men 7 euro moet betalen voor een toegangsbewijs dan is het plotseling teveel van het goede. Jahoor we zijn weer op de typische hollandse wijze bezig.
Het is heel simpel hoor. Een groot aantal van hen is gewoon teveel verwend. Probeer jezelf ook eens wat meer te redden in zulke situaties.
Verder kun je ook nog leren om creatief te zijn, regel iemand binnen de vereniging of leg contact met een ander die een licentie heeft.
Als laatste, mail de contactpersoon van de knwu. En nee Tjerk, ik ga je niet verwennen door het hier neer te zetten, ga eerst zelf eens zoeken en alles lezen (en dat zouden er meer moeten doen voordat ze van alles roepen hier).
Wat een onaardige thread …..
Inmiddels is het toch allemaal op zijn pootjes terecht gekomen (zie post van Joske hierboven)
En …. Ik heb inmiddels al geleerd dat je in het wielrennen, en dan vooral de baan, alles zelf uit moet vinden. Dagelijks alle websites in de gaten houden, tijdens wedstrijden en trainingen je oren goed te luisteren leggen, etc….
Ook weten een aantal mensen de juiste weg(en) bij de KNWU waar wij gewone (beginnende) stervelingen geen weet van hebben. Daarom vroeg ik of een van die allesweters mogelijk het juiste contact weten binnen de KNWU…..
Een fatsoenlijk antwoord kon er blijkbaar niet af. Waarschijnlijk huldigt men het standpunt dat iedereen het zelf maar uit moet zoeken en door schade en schande de juiste wegen moet leren bewandelen…..
En inderdaad … als ik de website van de KNWU doorspit weet ik nog steeds niet wie ik moet benaderen voor bepaalde zaken.
Ik zal mijn pseudoniem in “Sukkel” veranderen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?