Sprinttoernooi Wenen

• DeRosa

Baan KENNER ??????????? Laat mij om jou wel lekker lachen

Hoe zo hoge eigendunkt…………KENNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• History

Eens, er is geen garantie te geven dat er met en door een extra coach aan te stellen meer ereplaatsen worden verreden. Maar je kan op zijn minst wel verwachten, dat met de beantwoording op de roep van de sprinters om een eigen sprintcoach, deze gehele groep sprinters zich hierdoor al dan niet op persoonlijk niveau hebben verbeterd. Blijven die onder de meerderheid echter (weer) uit, dan is de toegevoegde waarde van zo'n eigen sprintcoach te verwaarlozen.

Overigens: Om toch, de helaas veel en veel te vroeg vetrekkende bondscoach Peter Pieters nogmaals persoonlijk te eren,.Onder zijn bewind, en de om hem heen samengestelde groep mensen, zijn er wel vele ereplaatsen behaald!

Niet gebasseerd op 1 talent, niet gebasseerd op 1 individueel onderdeel, nee, werkelijk alle disciplines die er met het baanwielrennen samengaan kennen nu door Nederlanders ingevulde ereplaatsen.Ik zou niet eens weten hoeveel! (iets voor een volgende topic?) Hoe dan ook, het zijn er gewoonweg teveel om het toeval te noemen. Had ik het voor het zeggen dan had ik er alles aan gedaan om juist die man binnen onze grenzen aangesteld te houden. De 10 jaar dat wij van de proffesionele kwaliteiten en van de prachtige behaalde resultaten onder deze bondscoach hebben genoten is als een sprookje geweest, helaas is dat dan wel een sprookje dat zal eindigen met er was eens….