warmrijden

• een renner

als je goed lees in het reglement joske, zal je lezen dat een verzorgerskaart alleen vergeven wordt aan mensen met een licentie, en aan mensen waarvan men kan aantonen dat die daadwerkelijk een verzorgende taak hebben op het middenterrein, ik weet niet wat je er anders moet doen maarja. nog altijd de vraag hoe kunnen we dit aantonen.

• Ottie

Mensen met een licentie, dus de rijders, krijgen 1 helperskaart.

Joske zegt toch duidelijk dat elke renner in principe recht heeft op een helper/coach of wat ook…..

En Joske kan het weten hoor!

En idd heb ik vorige jaren ook bij het NK mensen op het middenterrein gezien die er zeker niet thuis hoorden, broertjes, zusjes, opa's, oma's (allen buiten die ene verzorger/helper/coach). Was ook 1 puinhoop toen.

Dus Apeldoorn heeft groot gelijk om het zo te doen, waarom denk je dat bij grote internationale wedstrijden er een beperkt aantal mensen op het middenterrein mag?

• HenkS

Joske,

Bedankt, het is zo volstrekt duidelijk en logisch.

• soepie

Eindelijk een beejte duidelijkheid via iemand die dicht bij het vuur zit.

Maar misschien is het beter om zo af en toe in duidelijke Jip en Janneke taal iets op de site te zetten ipv langdradige en niet duidelijke ambtenaren taal

• broodje aap

Bij A: waarschijnlijk

Bij C vermoedelijk

Broodje Aap

• berend botje

pardon “bij grote internationale wedstrijden” bondscoach, sprintcoach, 2 mecaniciens, verzorger, fisio/masseur, chef de equipe ,

niet weinig

• verzorger

Hoe kom je aan zo'n “acreditatie ” aanvragen op de dag zelf of ???

• Ottie

http://www.baanwielrennen-adelaar.org/pagina/nieuws/nieuws_nk_baan/index.html

Moeilijk he?

• verzorger

Waarom zo'n antwoord op een normale vraag ottie ??

Op de site van de knwu kon ik hier niets op vinden, dus vandaar die vraag

• Ottie

Kijk nog eens goed op de site van de knwu….. daar staat een link en als je die link volgt dan kom je op een site uit van de organisatie en daar staat ook weer gelijk op die site een link naar de gegevens van het NK. Binnen een halve minuut kan je het hebben…. misschien zo'n antwoord omdat veel mensen hier vragen stellen waarvan het antwoord zo simpel is te vinden?

Men kijkt vaak niet verder dan hun neus lang is en het is makkelijker om andere mensen even te vragen….. daarom misschien die 2 woordjes nadat ik de link had gegeven ????

Nu valt het hier gelukkig nog mee, maar als je op het ‘normale’ wielerforum komt is het helemaal een wanorde wat dat betreft. Nu help ik graag mensen, daarom ook de link gegeven!

Excuses als het verkeerd is overgekomen! Zal het niet meer doen!