Valpartij Nk derny

  • Duizzie

    Beeeeest

    Ben inmiddels weg bij Westland, en het probleem was dat mijn rits van me snelpak kapot ging bij het aantrekken! Ik had dus helaas geen andere keuze! die broek was me trainingsbroek! maar daar heb ik idd eigg wel geluk mee gehad ja dat ze daarover niet hebben gezeurd over die broek! maargoed, zal er maar over ophoren dan en erges anders maar weer proberen verrekte uitslag te rijden! t kost gewoon allemaal zoveel moeite en sta je dan wat buiten je schuld om NG, t fokt me gewoon op! maja……

    masssol

  • Joske

    Een los zadel is een niet erkend defect.

    Niet erkende defecten geven geen recht op 6 ronden vergeoding die er voor staan.

  • Timoner

    Inderdaad,

    Volledig mee eens.

    Met de gangmaker waarmee men ook traint en waar men veel achter rijd heeft men een (blindelings) vertrouwen in gekregen, de gangmaker kan de renner perfect inschatten en vice versa.

    Als men dan ook met een andere gangmaker moet rijden is het toch eerst wel wat wennen en vertrouwen krijgen in de gangmaker, en ook de gangmaker weet dan ook altijd niet wat zijn renner aankan.

    Het is dan ook wennen en vertrouwen opdoen om tegen het spatbord te kleven.

  • jackie

    Tja, was ook een erug hoog niveau dit jaar….

  • Timoner

    Vraagje,

    Heb je eigenlijk veel schade overgehouden aan die valpartij ?

    Lichamelijk ?, blutsen, builen, schaaf of brandwonden, splinters e.d.m. ??

    Materiaal ? fiets, wielen, tubes, helm ??

    In elk geval meer succes en geluk gewenst bij je volgende wedstrijden.

    Heeft gangmaker Borst lichamelijke schade opgelopen bij die val ?

    Ik kan mij voorstellen dat die man zich momenteel ook wel niet zo goed voelt in zijn vel en zichzelf misschien dan ook schuldig voelt aan het gebeuren.

  • Pino

    Wie moet er nu eigenlijk leren spellen? Heb jij wel is van hoofdletters gehoord?

  • Duizzie

    Ja ik hoorde gister dat Harry zijn sleutelbeen heeft gebroken en enige tijd zijn arm moet ontlasten! maar ook hij is een echte!, Want hij had het alweer over trainen, en volgend jaar, en over dat het leerproces is! Ik heb wat schaafwondjes, met splinters, beetje pijn in me ribben en nek, maar ben alweer aan het rijden hoor, niks ernstigs dus! Voorwiel is wat carbon losgeraakt van binnen en tube kapot, stuurlintje, en me helm is beetje beschadigd, het had allemaal veeel erger kunnen zijn dus, maar bedankt voor uw medeleven! zeker voor Harry vind ik het klote, en dat we niet in de uitslag staan, maargoed, ik ga weer verder. Volgend jaar is er weer een NK en dan sta ik er weer!!!

  • wel of niet

    Jo wat maak je je druk 2e in een kleine finale pff ( of is dat laatste niet goet gezpelt )

  • kanone

    snelle schieter ( of schutter ) ik denk dat op het moment dat er afgeschoten werd ( met een d of dt ) er al div renners jou voorbij gereden zijn dus 2e was je zeker niet meer