Valpartij Nk derny

  • Duizzie

    heb je het verhaal eigenlijk wel gelezen???? Want je snapt er de ballen van volgens mij! De wedstrijd was afgeschoten en ik lag op de grond, na een val met 65 km/h ! wat heb ik dan aan een ronden vergoeding of reserve gangmaker ??? En leer eerst eens spellen eer je wat zegt.,

  • Gangmaker

    Allereerst hoop ik dat je niet teveel over gehouden hebt aan je val.

    Er is pas geschoten na de val, inmiddels was iedereen jou voorbij, en de aankomst een keer gepasseerd. Alleen de inmiddels gestopte  hoort achter jou te staan.

    Over het feit dat de derny oorzaak zou zijn aan de valpartij kan ik niets zeggen. Wel vind ik het opvallend dat het eerst het stuur en nu het pignon zou zijn geweest.

    Wat mij verder opviel was jou rijden achter de derny, heel ver van het spatbord en alles behalve rechtuit.

    Ik hoop dat je volgende keer wat meer zult trainen, en zodoende zelf wat meer evaring hebt, want je was wel sterk vond ik. Wat niet wil zeggen dat de val jou schuld zou zijn.

    Wat de Belgische gangmaker betreft vind ik dat we eerst de Nederlandse moeten gebruiken anders hebben die ook geen wedstrijden.

    Post was bewerkt op 12-04-2018 11:18 door Startpagina

  • mickey m

    je blijft een jankert.

  • toeschouwer

    De gangmaker schoot pas uit de baan nadat hij hoog in de bocht loodrecht naar beneden stuurde omdat je bij de derny was gelost. Je loste, je gangmaker had pas een halve ronde later door dat je niet meer achter hem zat, schrok en reageerde door meteen naar beneden te sturen. Je lag in elk geval geen tweede meer, diverse renners waren je al voorbij gereden op het moment dat je viel over je eigen gangmaker. Gelukkig wel anders waren er nog veel meer gevallen.

    Overigens niet zo vreemd dat er aan de derny wat kapot gaat in de stuurinrichting als je vanuit hoog in de bocht loodrecht naar beneden stuurt. De klap die een derny dan krijgt op het moment dat 'ie weer op de vlakke uitrijbaan komt is zo groot dat elke derny dan kapot gaat.

    Overigens, het gaat maar om een kleine finale. Vanwaar al die drukte? Met respect voor alle deelnemers, ook zij die niet in de finale zaten, je uitslag in een kleine finale rechtvaardigt volgens mij niet al die heisa die je er om maakt. Zeker niet gezien de drukte die je al maakte na je mislukte achtervolging in Apeldoorn. Zoek eens iets bij jezelf in plaats van bij anderen….

  • Stayer

    6 ronden vergoeding x baanlengte van 200m = 1200m.

    Tegen 65 km/hr is dat dus afgeraast rond de minuut, daar ben je dus niks mee als je net tegen 65 km/hr tegen de grond smakt, dan heb je toch al zeker al ongeveer een 5-tal minuten nodig om wat te bekomen, en als je al terug op de fiets kan is het tempo ook helemaal weg, dus direct nog wat extra ronden aan de broek.

  • Hans Maassen

    Tim van der Zanden had er op het NK stayeren toch wel genoeg aan om zijn zadel weer vast te zetten wat los was geraakt. Bij een zware val ligt dat toch anders.

    Volgens mij is het, het aantal rondes dat de 1500 meter het dichts benaderd en krijg je bij Stayeren ook nog 500 meter de tijd om op snelheid te komen.

  • beest

    Jha donnyboy,

    Wat maakt het nou allenmaal uit,Waar maak jeje druk om.

    Je heb geluk dat de knwu zich niet druk maakte om jou wieler broek en shirt.

    Je bent toch lid van wwv en je reed met een ploegkoersbroekje van caprisonne rond en een Ruiter dakkapellen shirtje rond.

    groetuh

  • Duizzie

    Beste man! in de eerste helft van de kwali heat lag ik idd te zwabberen als wat! ik was draaierig geworden! vr de rest zat ik kort! zeker in de kleine finale! ik heb de laatste maanden 2 uur per week achter de derny getraind in gent op de blaarmeersen! ik trek daarbij constant strepen op het spatbord, als ik dat wil! Met 70 km/h + Ik had alleen nog niet op sloten gereden dit jaar, EN nog niet met mijn gangmaker! ik weet ook niet wat het probleem is! een combi van zenuwen, en het feit dat ik iemand ben die heel moeilijk in ze ritme komt! En als u dit al sterk vond, 2 weken geleden was ik sterker maar was dinsdag ziek met koorts geweest door dat stomme gedoe in apeldoorn! woensdag en donderdag had ik nog verhoging. pas vrijdag weer begonnen. De voor bereiding was dus ook niet optimaal. Maar het ergste is dat ik draaierig wordt in de eerste x aantal ronden! ik weet ook niet hoe dat kan!

  • Duizzie

    en wie ben jij dan? je zit zelf wat te janken man! zielig ventje dat je bent!

  • silverback

    Je komt mij een beetje overspannen over, neem even afstand