Zesdaagse Dortmund

• Silch

Wat ik probeer te zeggen is dat Schep en Mouris al twee jaar best willen rijden maar niet de kans krijgen. Iemand als Marc Hester rijdt wel alle zesdaagsen en die is toch echt niet interessanter. Mijn stelling is dus: Sercu mot geen Nederlanders en als hij ze noodgewongen in de Nederlandse zesdaagsen wel moet inzetten kopelt ie ze op minder goede wijze. Waarom Mouris niet aan Hester gekoppeld? Of zou dat komen omdat er dan nog een koppel podiumkandidaten is?

Sercu heeft aangegeven dat er in Munchen geen plek meer is, maar hij bepaalt toch voor een groot deel wie er rijden?

• henk

Met Hester moet ik je wel een beetje gelijk geven, maar ja als jonge Deen en volledig baanrenner ook wel weer te begrijpen. Stam en Slippens hebben ook heel lang de kans gehad. En een buitenlandse organisatie denkt liever 2 Nederlanders en een Deen dan 3 nederlanders dat komt de diversiteit te goede.

Een beetje spreiding van nationaliteiten, en veel renners uit eigen land. Tot het moment dat de andere Nederlanders niet véél beter/opvallender zijn dan die renners, zullen er weinig mogelijkheden zijn.

Ps Hester is misschien ook wel een stuk goedkoper dan de Schep, dit zou een reden kunnen zijn al weet ik daar niets van.

• !!!!!

Schep wil zelf niet rijden dus weet niet wat slich wil maar als een renner niet wil houdt het op.Is ook weer niet zo eenvoudig om 12 6 daagse te rijden.

Ieder geval heel anders als wk of ek.

• patrick bot

als dat van sercu waar is is dat wel triest, maar er rijden ook naast keisse geen belgen mee. Van die rondjes inleveren op de eerste dag lijkt me ook sterk, ik heb vrijdag in a'dam gehoord dat mouris nog zware benen had van het ek. Ben wel benieuwd hoe het in dortmund gaat, ik wilde eerst .voor de 1ste keer , gaan kijken maar kan helaas niet.

• henk

Is 6 dagen en zondags kost maar 6 euro!