De arm van Sercu

• Danny Clark

Nee maar wel dat hij tijdens een 6daagse van boele, een andere 6daagse gaat promoten.

• Frank

Aan Stutata,

Wat mij betreft kan Cees Maas makkelijk in Zuidlaren gaan werken, dat zou ik ook niet vreemd vinden. Ik bedoelde alleen maar dat ik begrijp dat op de Zesdaagse van Frank Boele geen reclame gemaakt wordt voor een Zesdaagse die hij niet organiseert. Dat Cees Maas dan alleen Maastricht en natuurlijk Rotterdam noemt vind ik normaal.

• Danny Clark

Ja dat zelfde bedoelde ik, had alleen weinig zin zoveel te typen.

• oortje

We moeten eens ophouden om over dat soort zaken te blijven zeuren of de zwartepiet toe te spelen.

Laten we met z"n allen blij zijn dat mede door die vele vrijwilligers/medewerkers in Amsterdam die jaar in jaar uit hun steentje bijdragen en daardoor de baansport in Nederland zo hebben weten op te tillen dat we nu 4 zesdaagses in nederland rijk zijn. In zo'n klein landje kunnen we nu wedijveren met al die grote zesdaagse in Duitsland. Wat willen we nog meer.

En o ja, In amsterdam wensen we de organisatie in Zuid laren alle succes toe en hopen ook voor hen op een zeer geslaagd evenement.