Soms bekruipt me het gevoel dat P.Sercu een te grote vinger in de pap heeft wat betreft de zesdaagsen.Hij is wedstrijdleider in achtereenvolgens,Amsterdam, Gent,
Rotterdam,Bremen en Hasselt.Zijn invloed op de samenstelling van het rennersveld is m.i. niet te onderschatten.Ook in de samenstelling c.q. contractering van de koppels te Maastricht zal Sercu zijn invloed laten gelden.
Amsterdam,Maastricht en Rotterdam zijn m.i. afhankelijk van Boele c.s. en onze Belgische baangrootheid is goed bevriend met de mensen van de SIx Day Organisation.
Het wekt bij mij geen verbazing dat IK in de wandelgangen van het Amsterdamse Velodrome geluiden beluister die duiden op tegenwerking van de Zesdaagse te
Zuidlaren.Renners “ adviseren ”om niet in Zuidlaren te starten.Cees Maas die als oppperstalmeester iedere avond reclame maakt voor Maastricht en Rotterdam. Over Zuidlaren rept de grijze eminentie met geen woord !!! Dat mag hij niet denk ik dan.
Noorderlingen die de heerschappij van bovengenoemde personen doorbreken?
De organisatoren in Drente wens ik als echte baanliefhebber heel veel succes.
Hopelijk slagen Rooks en Dekker in het samenstellen van een prima deelnemersveld
Op de aanwezigheid van deze zuiderling kunnen ze in ieder geval zes dagen rekenen.