OPROEP VOORPROGRAMMA RENNERS 6 DAAGSE ROTTERDAM

• voorprogramma 6 daagse

OPROEP 6 Daagse Rotterdam

Junioren-jongens ( do/vr ), Nieuwelingen-jongens ( za/zo ) in het voorprogramma van de Rotterdamse 6 Daagse en Jeugd cat 3/5 en 6/7 voor AHOY op ZONDAG

Voor verschillende omlijsting/voorwedstrijden tijdens de Rotterdamse 6 daagse in Ahoy zijn we nog op zoek naar Junioren-Jongens ( Do 2/1 en Vr 3/1 ) en Nieuwelingen-jongens ( Za 4/1 en Zo 5/1 ) die verschillende Omniumonderdelen willen rijden in het voorprogramma ( vr /za tussen 18.00- 19.00 uur en zo 11.00-12.00 uur) van de Zesdaagse van Rotterdam .

Voor Ahoy op Zondag zijn we op zoek naar JEUGD cat 3/5 en 6/7 die op de zondag tijdens AHOY op zondag in verschillende blokken een omniumgedeelte af zullen werken

• Junioren-Jongens rijden tussen 18.00 en 19.00 uur in het voorprogramma ( omniumonderdelen ) op hun opgenomen dagen Do en Vr.

• Nieuwelingen-jongens rijden ( za ) tussen 18.00 en 19.00 uur en zondag tussen 11.00 en 12.00 uur in het voorprogramma ( omniumonderdelen)

• Jeugd catagorie 3/5 en 6/7 werken op de zondagmiddag in een aantal tussenprogramma’s ( Ahoy op Zondag ) v.a. 12.00 uur 3 omnium-onderdelen af.

Aanmelden is UITSLUITEND mogelijk via mijn knwu.

Let er wel op om z.s.m. in te schrijven aangezien er een maximum van 20 renners(sters) per catagorie kan deelnemen, aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld.

Junioren-J, Nieuwelingen-J/ Jeugd cat 3/5 en 6/7 kunnen inschrijven voor hun eigen catagorie op MijnKNWU:

Voor informatie : info@velodrome.nl

• 6 daagse Rotterdam

n.a.v eerder geplaatst stukje het volgende.

Aankomende nacht zal met de update van de MIJNKNWU site het inschrijfmodule voor de voorprogramma wedstrijden actief worden.

Morgenochtend moet het dan mogelijk zijn om via mijnknwu hiervoor in te schrijven.

dus nog even geduld.

• Baanwacht

Leuk dat je een dergelijke oproep ontvangt met het verzoek die te plaatsen

en dat je te horen krijgt dat de site van de Rotterdamse Zesdaagse zelf en ook

Sixdayracing.com een dergelijk verzoek negeren.

Is plaatsing beneden de stand van de beheerders van die sites

( die we hier maar niet met name noemen!)

Arrogantie ten top!

• Stayerslijn

Ik denk dat de plaatselijke jeugd wel te porren was geweest om een paar wedstrijdjes te rijden in Rotterdam. Maar nieuwelingen en junioren?

Voor 2 koersjes van nog geen 10 minuten (als ik naar het programma kijk) En dat twee dagen achter elkaar?

Zal niet meevallen daar een mooi deelnemersveld te krijgen. De jongens zijn dan net klaar met het NK. Om dan voor 2 x niks naar Ahoy te gaan…..Ben benieuwd hoeveel er daar rijden.

• Baanwacht

Naar ik heb begrepen is de belangstelling bij de jeugd en nieuwelingen zeer groot

in een mum van tijd meer dan voldoende inschrijvingen

Junioren kunnen nog inschrijven

• Tom Gakes

Ja, normaal gezien is het misschien moeilijk om voor zulke korte koersen deelnemers te vinden. Maar in het voorprogramma van een zesdaagse komen de renners nog voor 1 rondje. Is toch wel wat anders hoor, daar wil iedereen wel rijden.

• Stayerslijn

jeugd rijdt op zondagmiddag. Dat is toch anders

junioren op donderdag en vrijdag om 18:00 uur.

Nieuwelingen op zaterdagavond om 18:00 uur en zondag om 11:00 uur.

Is voor ouders natuurlijk makkelijker om te komen in het weekend dan op een gewone door de weekse werkdag.

Niet iedereen in Nederland is vrij.

• voorprogramma 6 daagse

Inschrijvingen voor de verschillende catagorien lopen voorspoedig wie wil er nu niet in Ahoy rijden en na de wedstrijden lekker me de begeleider op de tribune plaats nemen en dan de grote jongens aan het werk zien.

Voor jeugd cat 3/5 is er nog wat ruimte om in te schrijven aangezien daar de 20 deelnemers nog net niet gehaald is.

Jeugd cat 6/7 zit op dit moment vol met 20 deelnemers welke op volgorde van binnenkomst worden behandeld en zijn we al een reservelijst aan het aanleggen.

Ook de catagorie nieuwelingen zit al vol en ook hier al een reservelijst en alleen voor de Junioren is er nog plek.

Dus het loont in ieder geval nog voor jeugd catagorie 3/5 en de junioren om nog snel in te schrijven via mijnknwu.

• Stayerslijn

Mooi, had ik niet verwacht moet ik eerlijk zeggen.

Baanwielrennen begint dus echt te leven. 3Banentoernooi was dus geen opleving. Vasthouden nu.

Hoorde vanavond op de club dat er ook een RTC Oost komt in Omnisport voor Baan, Weg, MTB, en BMX. Ambitieuze plannen daar. Hopelijk wordt het niet zo'n sof als het RTC in Amsterdam.

• velodrome

Ook de jeugd catagorie 3/5 begint al aardig vol te lopen. Hier kan nog een enkeling inschrijven.

WEL KUNNEN NOG EEN AANTAL JUNIOREN VOOR HET VOORPROGRAMMA VAN DONDERDAG EN VRIJDAG INSCHRIJVEN. DOE HET SNEL VOORDAT HET TE LAAT IS EN OOK DEZE GROEP VOL IS.

Na de wedstrijden kan een ieder met zijn deelnamekaart op de tribune van de wedstrijden genieten.