EK baanwielrennen 2013

• HenkH

Ja dat had ik nou ook, veel verwacht maar heb ze niet gezien.

Dit plaatste Nick gisteren op zijn twitter:

Nick Stöpler ‏@NickStopler

Beschaamd en teleurgesteld, wat anders verwacht van @EKbaan2013! Vanaf nu over een andere boeg. I'll be back

• Frans Rutten

Mooi, dat iedereen mijn opmerking van kamervragen oppakt. Mijn manier om aan te geven, dat er veel FC Knudde was.

Wat ging er dan zoal mis?

-Website direct plat; maar heel, heel langzaam werd dit probleem omzeild en kwamen de uitslagen daarna redelijk snel.

-Stream van twee van de drie dagen ondeugdelijk; want nu verboden. 3e wedstrijddag (middag) is door afwezigheid nu dus aan me voorbijgegaan.

Dat er nog gedacht wordt, dat twee (eigenlijk two) woman nog steeds woman is in plaats van women, is dan nog grappig.

-Maar dat er in de wedstrijdverslagen geen enkele tussentijd zat, was anno 2013 een omissie van jewelste. ONBEGRIJPELIJK!

Hier is volgens mij geen sprake meer van domme pech, maar gebrek aan verstand van het baanwielrennen, ik mag hopen wel van tijdwaarneming.

Overigens tobt de website van de World Masters onder auspiciën ook al weken om de resultaten van begin oktober in detail te publiceren.

Ze zijn nu net klaar met de resultaten van de vrouwen.

Wat was wel prima?

- Twitter en facebook

- het commentaar tijdens de stream

- overwegend het Nederlandse optreden

• Stayerslijn

Frans Rutten Schreef:

——————————————————-

> Wat was wel prima?

>

> - Twitter en facebook

> - het commentaar tijdens de stream

> - overwegend het Nederlandse optreden

(tu)

• Stayerslijn

Mooie commentaren in de italiaanse media

Dit komt van de site van de wielerbaan van Montichiari, maar het stuk in de Gazzetta dello Sport is nog mooier (maar te lang om te vertalen). Dat gaat iets dieper in op de strijd tussen de Italianen en de Spanjaarden.

Elia Viviani kreeg een toegift die hij wilde, na het goud in de puntenkoers is hij eerste geworden in de Madison samen met Liam Bertazzo.

De Azzurri kwamen als eerste voor het Spaanse duo Muntaner Juane - Torres Barcelo en het Belgische tweetal De Ketele - Van Hoecke. Aan het eind bleek er een straf gegeven te zijn aan ons duo voor de zevende sprint welke onregelmatig geoordeeld werd. Tijdens de race kwam het ook tot een waarschuwing aan de twee rivalen Viviani en Torres,

Halverwege de race was er een voorsprong voor de Spanjaarden, maar de Azzuri kwamen in het laatste deel sterk op en Viviani was in staat om zijn armen omhoog te steken na de laatste beslissende sprint.

Viviani en Bertazzo werden ook geholpen andere Italiaanse paar in de race, Paolo Simion en Michele Scartezzini dat op het einde een geweldige vierde plaats haalde. Zij waren tactisch zeer waardevol voor het goud van de twee landgenoten.

• DeRosa

(tu)

• DeRosa

Jij noemt het overdrijven maar ik vind het een aanfluiting omdat deze startblokken naar info ook eerder al problemen veroorzaakten en dan moet je er wat aan doen. Manchester had ook problemen en dat klopt maar startblokken zijn daarna aangepast/vervangen.

• DeRosa

Ondanks mijn op en aanmerkingen heb ik een top weekend gehad met dito wedstrijden en gezien de resultaten ben ik een uiterst tevreden fan.

• Stayerslijn

DeRosa Schreef:

——————————————————-

> Ondanks mijn op en aanmerkingen heb ik een top

> weekend gehad met dito wedstrijden en gezien de

> resultaten ben ik een uiterst tevreden fan.

hahaha. We blijven wel Nederlanders…. er moet altijd iets te klagen zijn. :)-D

• DeRosa

:)