Velodrome Amsterdam

• DeRosa

Proficiat Velodrome Amsterdam met de opening van de baan.

Het is super mooi dat jullie weer open zijn en dat er vele snelle en spannende races gereden en vele tranings kilometers gereden mogen worden.

Mijn dank als fan van het baanwielerennen aan ieder die de reparatie en heropening mogelijk heeft weten te maken.

Succes!

• Baanfan

Ik sluit mij bij deze woorden aan!!

• Lex van Deijl

VELODROME OPEN

Op zaterdag 31 Augustus vangen de eerste clinics weer aan in het van brand herstelde Velodrome in Amsterdam. De aannemer heeft een aantal weken zijn uiterste best gedaan en kan er alweer gereden worden op de houten baan.

Na een periode van 8 maanden zullen de activiteiten gelukkig weer volop starten.

Ook de diverse gestructureerde trainingen ( Kennismaking- , Certifisering-, Basis- en Expertrainingen ) o.l.v Carolien van Herrikhuyzen staan weer in de kalender op de site en kan er nu alweer voor de verschillende dagen ingeschreven worden. www.velodrome.nl/trainingen

Maandag 2 September zullen de vrije trainingen ook weer van start gaan . Kik voor de overige vrije traininguren op www.velodrome.nl/openingstijden

UIteraard is het nu ook alweer mogelijk om uren buiten de vast trainingen te boeken voor een vriendengroep of bedrijf om een clinic olv een Velodrometrainer in te laten plannen www.velodrome.nl/clinics

Nieuw in dit nieuwe baanseizoen is dat er binnen het Velodrome een Tacx Trainingscentre ingericht is waar Robic diverse opstellingen ( waaronder 2 klimtrainers ) heeft opgesteld en zij voor de toerist en renner corstability trainingen gaat verzorgen. Zie voor informatie de link op www.velodrome.nl u wordt dan doorgeleid naar de betreffende site.

Voor verdere info kan u ook een mail sturen aan info@velodrome.nl

TOT OP DE BAAN IN AMSTERDAM