Trainingsmogelijkheden

• Lex van Deijl

Beste baanliefhebbers

Het Velodrome heeft in Alkmaar de bereidheid gevonden om extra trainingsuren in te lassen n.a.v. de brand welke jl vrijdag in het Velodrome geweest is.

Er is helaas nog geen beeld van hoe lang de werkzaameden zullen gaan duren aangezien de onderzoeken naar de oorzaak nog vollop in gang is,

Daarom zijn we blij dat op maandag, Donderdag en Vrijdag de mogelijkheid door wielerstadion Alkmaar geboden wordt om in ieder geval uit te kunnen wijken naar Alkmaar. Waarvoor onze hartelijke dank

Lessen & trainingen

Baanwielrennen bij Sportpaleis Alkmaar

Mochten er trainingstijden vervallen, worden deze bekend gemaakt op onze de homepage bij laatste nieuws.

Houd de nieuwsberichten , onder de button HOME , dus goed in de gaten.of bel 072-5155222

Maandag 18:30 – 19:30 Regionale jeugdtraining baan

19:30 – 20:45 Regionale jeugdtraining baan

21.00- 22.30 extra vrije training

Dinsdag 13:00 – 16:00 recreanten & lic. houders

Woensdag 18:00 – 19:30 lic. houders

19:30 – 21:00 recreanten

21.00 – 22.00 Kennis maken met de Baan

Donderdag 18:00 – 19:30 recreanten

19:00 – 21:00 lic. houders o.l.v. Herman Schenk

Vrijdag Clinics op afspraak

Zaterdag Clinics op afspraak

Zondag Clinics op afspraak

• velodrome

Nog enige mededelingen van Huishoudelijke aard

DE KOSTEN VOOR EEN VRIJE TRAINING BEDRAGEN 7.50 euro voor een dagkaart. Een huurfiets is 8,00 en dienen daarvoor eigen pedalen en schoenen meegenomen te worden anders worden het toeclipsen.

De velodromekaart is NIET geldig

• martin

Je kunt natuurlijk ook maandag t/m donderdagavond in Omnisport fietsen (tussen 19-22 uur). Februari wordt echter een lastige maand ivm diverse atletiekkampieonschappen. Dan moet de safetyzone eruit en is fietsen onmogelijk.

• Willem Buitendijk

Allemaal leuk en aardig dat die mogelijkheid er is maar mijn zoontje heeft via de Amsterdamse baan school wel 100 euro betaald voor een paar keer trainen in Sloten ? En kan nu naar een vrije training in Alkmaar en moet daar ook nog eens 8 euro voor betalen per keer ? zonder begeleiding .of zie ik dit verkeerd?

• baan

Weest blij dat het velodrome nog aktie heeft ondernomen om bij de baan in Alkmaar trainingsuren ingericht te krijgen. Of wordt er verwacht dat het velodrome die uren ook nog eens gaat betalen terwijl er geen inkomsten tegenover staan.

Betaald geld aan de baanwielerschool zal gerust retour gaan dat heeft het velodrome niet ontvangen.

• Stayerslijn

tsss….. hollanders. Klagen, klagen, klagen, ipv een steuntje in de rug direct zeiken over geld. Laat de mensen eerst het probleem oplossen en dan eens verder kijken. Heb je al contact gehad met de wielerschool? En wat zeiden ze?

Gezien de reactie op het forum denk ik niet…… gemiste kans.

• Harrie

Stayersline,

Beetje minder commentaar op anderen mag ook wel. Lijkt op dit forum wel of jij altijd de enigste wijsneus bent. Laat eenieder zijn mening geven aub.

Harrie

• Stayerslijn

Dank je Harry…. zal ik doen.

Maar volgens mij is dit een forum en geen klaaglijn. Dus eerst zorgen dat je een issue hebt. Bijvoorbeeld:

Willem Buitendijk

Ik heb contact gehad met de wielrenschool want ik heb voor mijn zoon betaald om te fietsen maar zij leveren nu door de brand geen prestatie. Ik kreeg te horen dat ik mijn geld niet terug krijg. Bovendien blijkt het dat in Alkmaar de kinderen helemaal niet begeleid worden.Wat zou ik moeten doen?

Dan heeft het forum een toegevoegde waarde. Nu is het alleen een loze kreet in de ruimte. Krijgt de man zijn geld niet terug? Ik weet het niet. Is er inderdaad geen begeleiding in Alkmaar? Hij stelt een vraag waarop hij via de wielerschool ook een antwoord had kunnen krijgen. Als ik op de speciale facebook pagina van Caroline kijk lijkt het toch echt dat e.e.a wel begeleid wordt.

Willem Buitendijk

of zie ik dit verkeerd?

Vandaar mijn reactie.