NK Baanwielrennen

• GvanZ

Beste Gepke

Mijn zoon heeft zich net niet gekwalificeerd voor het NK ind. achtervolging, wat jammer is.

Hij had gewoon nog harder moeten fietsen. Desondanks heeft hij het goed gedaan met een groei van ruim 10 sec. ten opzichte van vorig jaar. Volgend jaar weer nieuwe kansen. Een jaar de tijd om te trainen voor min. 1 sec. sneller en dan wel het limiet te halen.

Ga het ook positief bekijken!

Is er een persoonlijke groei gemaakt?

Zo ja, haal daar de energie uit voor de volgende keer.

Zo nee, wat zou daarvan de oorzaak kunnen zijn.

groeten,

Gerda

• Dirk

Volgens mij is Jesper schipper de enige zonder limiet.

De rest hebben allemaal het limiet gereden op test dagen, wk, ek en wereld bekers.

Gr.

• Stayerslijn

Gepke Schreef:

——————————————————-

> Beste stayerslijn

>

> Dus o.a. Bob Stöpler is een prutser omdat hij de

> limiet niet heeft gehaald en daarom niet mag

> starten.

> Respectloze opmerking voor de renners die het

> helaas niet hebben gehaald.

Sorry maar een limiet van 4:53…… als je die niet haalt dan hoor je er niet.

Ik zeg niet dat Bob een prutser is. Lezen is een kunst. Er staat dat je niet bang moet zijn dat renners die in de talentengroep zitten ws. niet de limiet halen. Letterlijk dat er in de talentengroepen geen prutsers zitten.

En Bob zit volgens mij niet in de talentengroep.

• DeRosa

Naar mijn mening ook !

• Stayerslijn

Ok…. de deelnemers zijn bekend. (of we het nu mee eens zijn of niet). De vraag is natuurlijk nu of we kunnen zien hoe groot/klein de verschillen met de internationale top zijn. Dat geldt dan natuurlijk voor de sprint (200 mtr), 500 mtr, 1 km, 3 km 4 km.

En verder hoop ik op mooie wedstrijden en een redelijk gevuld Omnisport.

Voorspellingen? Ik waag me er niet aan.

• DeRosa

Goed zo.

Voor mij interessant om te zien welke stap de nieuwe generatie gemaakt heeft en zeker de toekomst van de nationale selectie leden…..of is ervaring doorslaggevend.

Voorspellingen….hmmm….nee, hou ik liever voor me.

Helaas niet in de mogelijkheid om lijfelijk aanwezig te zijn.

Succes voor ieder die deelneemt en ja hopelijk veel publiek.

• soigneur

ik ben er elke dag en hoop op goede tijden en de beste mag kampioen worden

• DeRosa

Precies (tu)

• Erikjan

Ben inderdaad benieuwd wie er zovel progressie gemaakt hebben op de ‘talentenschool’ van Papendal. De sprinters weten we maar hoe gaat datgaat de goede kant op maar bij de duurmannen heb ik zo mijn twijfels

• Erikjan

Ben inderdaad benieuwd wie er zovel progressie gemaakt hebben op de ‘talentenschool’ van Papendal.