De namen van de deelnemers zijn bekend.
Zijn dit alle renners of komen er nog meer.
Als het dit is zonder ploegachtervolging en koppelkoers kunnen ze beter thuis blijven.
Ik hoop dat er een voltalige ploeg naar toe gaat met jonge talenten.
Bondscoaches Robert Slippens en René Wolff hebben vandaag de selectie voor de WB baan in Glasgow bekend gemaakt.
De Wereldbeker wordt verreden van 16 t/m 18 november in het Schotse Glasgow.
Tim Veldt Omnium
Roy Eefting Indiv.achtervolging + Scratch
Hylke van Grieken Sprint + Teamsprint
Rigard van Klooster Keirin
Matthijs Büchli Sprint + Teamsprint
Hugo Haak Teamsprint
Shanne Braspennincx Keirin + Sprint + Teamsprint
Yvonne Hijgenaar Keirin + Sprint + Teamsprint + 500 m
Of je gaat met een complete volwaardige ploeg of je gaat niet.
Dit is een schande voor het nederlandse beleid van de knwu.
De coaches modderen gewoon door. Er zijn best wel jonge duur talenten die ervaring op kunnen doen.
De kosten zijn ook niet erg groot om naar Glasgow te gaan.
In Cali was ook maar 1 renner op de wereldbeker.
Niet klagen straks als renners te weinig punten hebben om te mogen starten op het WK
Nee dat staat er niet DeRosa….. de mannen/vrouwen die er thuis horen er naartoe sturen, maar niet renners er naartoesturen “om de ploeg vol te krijgen”
edit…. zie nu pas dat je reageerd op het bericht van soigneur…. Wij zijn het dus eens. Alleen die renners die er iets te zoeken hebben sturen. “Leren” heeft alleen zin als er iets te leren valt. En met alleen achteraan rijden leer je niets, daarvoor moet je wel een “beetje” kunnen meedoen.
Ik vind het overigens wel een gemiste kans om Elis Ligtlee niet mee te nemen, maar dat terzijde. Die heeft daar volgens mij nl. wel iets te zoeken.
Sorry voor verkeerde plaats van mijn bericht.
Klopt, het moet wel zinvol zijn om deel te nemen en dat hoeft niet altijd te betekenen dat ze in de medailles moeten rijden maar die potentie om dat te willen moet er wel zijn.
Ik denk dat de coach steeds een andere sprintster de kans geeft….het gaat om de beste kandidaat te zoeken voor de teamsprint. Misschien ook wel een goeie prikkel voor de andere meiden om niet te denken dat de automatische geselecteerd zijn. Ik denk ook dat Elis de beste kansen maakt….zal nu geheel mee moeten gaan draaien in de selectie wat trainingen en begeleiding betreft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?