Revolution in Manchester

• DeRosa

Vanavond doen Elis Ligtlee en Yvonne Hijgenaar mee met de razend populaire Revolution in Manchester.

Ben erg benieuwd naar de teamsprint door die beide snelle dames!

http://www.robduin.com/trackevents/#.UIuMCm1UpCw.facebook

• sprinter

Naar ik op Baanwacht heb begrepen werden de dames

ingepakt door twee Engelse talenten maar het is pas het begin van het seizoen dunkt me

Zie jij het ander DeRosa?

• DeRosa

Nee, ik zie het ook zo.

De Engelse renners en rensters zijn vaak vroeg op sterkte en blijven dat doorgaans het hele seizoen, is klasse van de manier van trainen en benaderen van de sport.

Elis Ligtlee is een duidelijk talent en is niet weg gereden door de Engelse dames, kijk op baanwacht voor de uitslagen.

Yvonne Hijgenaar is pas weer begonnen met baantrainingen en dat is logisch na z'n zwaar afgelopen seizoen, verre weg de meeste die mee hebben gedaan met de spelen zie je nu nog niet op de wedstrijd formulieren en in die zin is het wel knap dat ze hier aan meedoet.

Dit weer z'n typische post O.S. seizoen…..zelden anders geweest!

• HarrieH

In GB is er een regulier zomerseizoen, o.m. door de openluchtbanen zoals Herne Hill, London.

Wellicht speelt dat ook mee.

• DeRosa

(tu)

• baangast

Yvonne is een aantal weken in amerika geweest voor duurtrainingen. Geen wonder dat ze geen snelheid heeft. Hopelijk op tijd fit voor de eerstvolgende wereldbeker???

• DeRosa

Zo is het !

• baangast

Elis daarentegen….. die had toch wel wat harder moeten rijden lijkt mij