Kan nergens een programma vinden voor dinsdagavond( website wielerbaan Alkmaar) Wordt er inderdaad gereden, en zoja hoelaat dan en wat is het programma.
Graag lees ik hier op dit forum daarover
Dinsdagavond 23 oktober aanstaande opnieuw koppelomnium
Volgens Bram Imming en Wim Botman ziet het programma er als volgt uit
Scratch 50 ronden (alle koppels in de baan)
Afvalkoers 3 aanloop ronden (iedere ronden 1 afvaller)
Puntenkoers 40 ronden 5 sprints ( ronden: 32, 24, 16, 8, 1,)
Koppelkoers aantal ronden zal beslist worden op de dag zelf
Aaanvang; 20.00 uur
Wil je meer informatie bel Bram Imming:06-28166709
Inderdaad, matige berichtgeving. En als je kijkt op de pagina uitslagen schiet je echt in de lach….
“Binnenkort volgen hier de uitslagen van seizoen 2011-2012”
Maar even serieus….. dit is natuurlijk niet goed en geeft aan dat er natuurlijk grote problemen zijn. Ik kan bijv. nergens iets vinden over de wedstrijden die nu op 4 november gehouden worden……
Mensen in Alkmaar, als je wilt helpen het baanwielrennen naar een hoger plan te trekken, kom dan alsjeblieft in actie, want dit lijkt nergens op en stoot alleen mensen af.
Wat dat betreft is Apeldoorn ontzettend fanatiek (te?). Daar zag ik zelfs vandaag een aankondiging dat een surinaams lid van De Adelaar in Glasgow aan de WB deel gaat nemen en werd deze succes gewenst. Zo steek je renners tenminste een hart onder de riem.
KOM OP ALKMAAR!!!!
Ehh Stayerslijn, zaterdag nog wezen kijken bij de Jeugddriedaagse?
Te fanatiek? Dacht het niet, we hebben nu een website waarbij we snel kunnen schakelen zonder tussenpersonen als webmasters e.d.
Dan kan er dus snel worden gereageerd op ontwikkelingen
Tenslotte zijn we niet de jongste meer, dus moeten we de techniek het werk voor ons laten doen…
ha Joske,
Ja hoor , gekeken en genoten. Jammer dat er minder nieuwelingen waren dan vorig jaar. Toen nog 26 nwl, nu maar 11. Verkeerd tijdstip? Vorig jaar in november…. toen al competitie voor kwalificatie NK. Ook andere categorieen leek minder. Maar wel mooi dat jullie dat doen. En site van Adelaar is prima hoor.
Nieuwelingen: vorig jaar 20 nieuwelingen van Westland Wil Vooruit, nu wat minder
Vorig jaar: bijna 80 deelnemers nu 66 deelnemers.
Trek me dat aan,misschien omdat we weinig publiciteit via de KNWU hebben gegenereerd.
Dat wordt vanaf dit jaar beter. We hebben afgesproken met de KNWU dat dit jaar, voor het eerst (!) de baanwedstrijden ook in de KNWU-kalender worden opgenomen.
Meer ervaren rennertjes hebben mss de neiging om niet te komen: “ze weten het al”….omdat we een deel van het programma laten bestaan uit trainingen en oefeningen.
Voor ons geen reden om het anders aan te pakken. Degrondprincipes blijven gelijk: trainingsvormen alle wedstrijden, wedstrijden en het niet te onderschatten onderdeel: de onderlinge contacten die uitgebreider zijn dan bij andere toernooien.
Last but not least:
Brandstofkosten zijn aanzienlijk, als je 3 x naar huis heen en weer rijdt, kan dat aardig oplopen.
Wij gaan daar over nadenken.
Dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over.
Voor de uitslagen in Apeldoorn kijk je toch op de site van de organiserende vereninging (Adelaar.org) en niet op de site van de baan zelf?
Waarom verwacht je dat dit in Alkmaar anders is? Dus gewoon kijken op de site van de organiserende vereniging (Alcmaria Victrix en WV NH). Dan kom je er ook snel genoeg achter dat Robduin.com het officieuze digitale platform is voor alle wedstrijden in Almaar (het vroegere bf-one.com).
Verder worden er nergens zoveel wedstrijden georganiseerd als in Alkmaar: Iedere dinsdag en ook regelmatig om zaterdag of zondag.
Ik ben het met je eens dat de informatievoorziening in Alkmaar wel wat beter gestroomlijnd mag worden, Maar zolang dat niet zo is kan je ook best zelf eens wat zoeken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?