Open brief Ton Welling aan KNWU

• Gediplomeersd trainer

Kritische woorden manager Ton Welling van "Koga Cycling Team'

richting KNWU.

Op de site van Baanwacht trof ik deze morgen

een open broef aan van dhr.T.Welling gericht aan de KNWU

Zijn mening over de ploegenachtervolging verschilt duidelijk met die van Michael Vingerling

,een lid van het Koga team,

Laatstgenoemde twitterde:“Jongens hebben heel goed gereden”

Zijn teammmanger denkt daar, gezien de inhoud van de open brief duidelijk anders over.

• renner

Hecht meer waarde aan de inhoud van de brief van Ton Welling dan aan de

de woorden van Vingerling.

• HarrieH

Vingerling kan zijn eigen teamgenoten natuurlijk moeilijk publiekelijk afvallen.

Dan roept iedereen dat hij rancuneus is omdat hijzelf gepasseerd is.

• soigneur

Ton is al jaren bezig met baanrenners een goed programma te laten rijden maar inderdaad de medewerking

van de KNWU liet altijd te wensen over.

Eindelijk nu ook eens openlijk komentaar hierop

• rennert

Van buitenaf gezien is er denk toch een hoop veranderd binnen Koga cyclingteam, als ik zie hoeveel “Echte” baan renners er nog rijden.

• Erikjan

Zou vingerling niet bedoelen dat de ploeg naar de mogelijkheden (een nieuw Nederlands record) gepresteerd heeft? Was het wel reeël te verwachten dat men onder de 4 minutren zou gaan rijden? Begreep trouwens wel dat de ploeg uit de krant moest vernemen dat de huidige selectie bedankt wordt. Zal je maar gezegd worden als 22 jarige (vingerling) dat je te oud bent….Werd Peter Pieters niet de wacht aangezegd wegens gebrek aan communicatie… als je het in de krant moet vernemen ipv een gesprek tussen coach en renners schort er toch ook wat

• Volger

Ik denk niet dat slippens vinderling bedoelt met dat die te oud is. (een kwestie van logisch na denken?)