Uitslagen van de 200 meter te lezen op de FB pagina van Yvonne Hijgenaar en daar staan toch mooie tijden op, ik mis wel de tijd van Willy Kanis.
Heeft Willy Kanis geen sprint gereden daar?
Beste sprinter
Natuurlijk is meedoen belangrijk maar het gaat toch om het presteren en winnen.
Ik heb de renners en rensters al een lange tijd niet zelf gezien tijdens een training of wedstrijd, laatste was tijdens het WK in Melbourne en toen zag het er voor de teamsprint meiden niet verkeerd uit…behalve dan het foutje dat bijna diskwalificatie veroorzaakte…….pfffff wat een knotsgekke spannende minuten waren dat!
De 30ste ben ik vanuit India in Londen en zie hun en de andere Nederlanders rijden tijdens de trainingen……beloof je dan mijn ietwat rooskleurige voorspelling te doen !
Denk wel dat er veel verrassingen zullen zijn in de uitslagen op de baan, dat het voor “ons” moeilijk….zo niet erg moeilijk gaat worden mag duidelijk zijn maar kansloos zijn we nooit. Goud is de mooiste kleur maar die andere twee kleuren zou ik ook niet laten liggen !
Afgelopen nacht de opening gezien en dan ben ik wel heel erg jaloers op de atleten die daar aanwezig waren…..moet toch iets uitzonderlijks zijn om daar deel van uit te mogen maken! Een mooie opening van de Spelen….bravo London! Ik kom er aan :-)
Toen ik vernam hoe Arno v.d.Zwet door bondscoach Slippens en Jabik Jan Bastiaans
te horen kreeg dat hij niet voor Londen was geselcteerd werd ik even niet goed en Zwet zelf was ook erg ontdaan
Eerst iemand een NK tijdrijden in Emmen laten rijden en de volgende dag in Apeldoorn laten rijden
geen meetmmoment dan weer wel een meetmoment.Iemand in aanwezigheid van anderen vertellen hoe de vlag er bijhangt.
Ook een aantal oudere baanrenners pleitten voor de deelname van Arno v.d.Zwet maar helaas.
Ton Welling verdient een kompliment door hem een nieuwe verbintenis te laten tekenen. Petje af
Laat v.d.Zwet zich troosten met de gedachte dat ook de ploeg zonder hem geen potten breekt in Londen
We eindigen zelfs achter België een land dat pogressie toont en Nederland staat bij de heren en dames stil
Jammer voor v.d. Zwet, ik gunde hem ook deelname maar dat je de andere het niet gunt zegt genoeg over jezelf.
De nabije toekomstige dames en heren van Nederland gaan erg goed, sla het afgelopen toernooi er maar eens op na.
De huidige dames ploeg achtervolging van de dames is niet mis en helaas voor jou hebben de sprint dames wel progressie geboekt, zeker halen zij de tijden niet van de landen zoals bijvoorbeeld GB en Australië maar in geen velden zijn de belgen te herkennen!
Jammer dat jij je teleurstelling zo moet laten gelden.
Groet en sterkte in deze moeilijk komende dagen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?