Selectie Ek en Wielerland

• Baanwacht

Wielerland publiceerde de selectie voor het EK baanwielrennen (wat baanwacht overigens ook deed)

maar in de topic van Wielerland ontbraken de namen van Jeffrey Hoogland - Shanne Braspenninckx en Ysna Rijkhof

die ook naar Porugal afreizen.Ok deze deelnmers verdienen m.i.een vermelding

• dirk

Winando Spoor vervangt Laura vd Kamp

• natrappertje

Wat is baanwacht toch goed….

• Frans Rutten

Je vindt momenteel geen andere site voor baanwielrennen met zoveel uiteenlopende informatie. (tu). Maar Baanwacht komt nu in de gevarenzone, het groeien van zijn ego moet wel binnen de schedel blijven.

• DeRosa

Makkelijk als er geen andere Nederlandse sites zijn met actuele info over het baanwielrennen.

• Baanfan

DeRosa waarom start jij eigenlijk geen site over het baanwielrennen

Jij bezit, en dat is serieus bedoeld, heel veel kennis van wielrennen op de piste

• DeRosa

Ik heb al veel moeite om alles te kunnen volgen.

Ik zit helaas erg vaak en langdurig in het buitenland de laatste tijd en niet altijd eenvoudig om internet verbinding te krijgen……zit nu ook weer met 3 verschillende dongles voor internet verbinding. Nu in India, maar wie weet volgend jaar want dan veeeeeeeeel meer thuis.

Eind deze maand wel naar Londen voor een paar spannende baanwielrennen dagen, heb er zin in.

• Frans Rutten

Ik bedoel echt over de hele wereld. Dat er sites zijn, die bij bepaalde evenementen buitengewoon gedetailleerd zijn, nog afgezien van het onvolprezen Tissot Timing, staat buiten kijf. Maar ik heb nog geen site gezien, die wielerinformatie van letterlijk over de hele aardbol weet te verzamelen. Dat Baanwacht geen statisticus in de ware zin van het woord is, doet daar niks aan af. Zo ontdekte ik enkele jaren terug de voor mij ideale site, vol met statistisch wielermateriaal. Maar ach, vrijwel tegelijkertijd hief ene TC de site op, omdat zijn materiaal steeds domweg gekaapt werd. Hij bood toen nog zijn materiaal te koop aan, voor zo'n slordige ton, dacht ik.

• DeRosa

Ik begrijp wat je bedoeld, ik ben ook erg verheugd met het werk dat baanwacht doet voor het baanwielrennen en daarvoor mag hij zeker geprezen worden.

Helaas is er geen andere site in Nederland want goeie concurrentie is gezond.

Ik hoop dat hij zo door blijft gaan en wat betreft het laatste van je vorige post ben ik ook helemaal eens.

De wielerbond der Aussies doet het ook goed en zou een voorbeeld mogen zijn voor de KNWU als het om het baanwielrennen gaat.

Vooralsnog GO baanwacht GO !!